رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هشتاد و دوهزارمین مسکن روستایی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

 خبرگزاری فارس: هشتاد و دوهزارمین مسکن روستایی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

هشتاد و دوهزارمین مسکن روستایی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

با حضور استاندار مازندران
هشتاد و دوهزارمین مسکن روستایی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن رامسر گفت: فردا هشتاد و دوهزارمین مسکن روستایی، با حضور مدیران ارشد کشوری و استاندار مازندران در شهرستان رامسر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر مرتضی رهبری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هادی روستای راجوب و نماسازی مسجد آقامیرملک این شهرستان گفت: اکنون در سطح شهرستان رامسر برای 58 روستا، طرح هادی تهیه شده و در 38 روستا اجرایی شده است.

رئیس بنیاد مسکن رامسر در ادامه بیان داشت: در سال جاری برای 18 روستا طرح هادی تهیه و اجرایی می‌شود.

رهبری اضافه کرد: در بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، سهمیه رامسر هزار واحد بود که اعتبار آن با مشارکت شورای اسلامی روستاها، دهیاری‌ها و بخشداری و بانک‌ها در سال 90 جذب شد و 840 واحد از این تعداد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته در سال هفت روستا طرح هادی روستا انجام شد، تصریح کرد: اجرای بافت با ارزش جواهرده از جمله طرح‌های مهمی است که اکنون در حال اجرا است.

در بخش دیگر مراسم امام جمعه رامسر نیز گفت: نظام اسلامی یکی از آرمان‌ها و شعارهای خود را در برخوردار کردن روستاها از امکانات رفاهی و زیر ساختارها قرار دارد.

حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده یادآور شد: ما معتقدیم که به سمت عدالت در حرکت هستیم اما ادعا نداریم که عدالت را به معنای کامل به منصه ظهور رساندیم.

باقرزاده اضافه کرد: برخوردار بودن روستاها از امکانات موجب جلوگیری از مهاجرت و به فعلیت درآمدن بسیاری از توانمندی‌ها و چشیدن طعم توسعه مساوی و متوازن می‌شود.

وی تصریح کرد : در دولت نهم و دهم ارائه خدمات به روستاها شتاب بیشتری گرفته و تمام عزم دولت بر آن قرار گرفته است که توانمندی در روستاها به فعلیت تبدیل شود.

امام جمعه شهرستان رامسر در پایان با قدردانی از زحمات رئیس شورای بخش مرکزی از وی به عنوان نیروی فعال و توانمند یاد کرد و از اجرای طرح‌های موفق انجام شده در روستای راجوب ابراز خرسندی کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم علی‌اصغر احمدی معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن استان مازندران، فرماندار و روسای ادارات و نهادها و بانک‌ها حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد