رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر میزبان جشن اردیبهشت تئاتر مازندران شد

خبرگزاری فارس: رامسر میزبان جشن اردیبهشت تئاتر مازندران شد 

مدیرکل ارشاد مازندران:
رامسر میزبان جشن اردیبهشت تئاتر مازندران شد

مدیرکل ارشاد مازندران:
رامسر میزبان جشن اردیبهشت تئاتر مازندران شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر مازندران، ویژه بزرگداشت روز جهانی تئاتر در شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی بیان داشت: از سال 87 و همگام با سایر استان‌های کشور، جشن اردیبهشت تئاتر مازندران که در سال‌های گذشته به میزبانی شهرستان‌های ساری، محمودآباد، نور و چالوس برگزار شده بود، در روز 25 اردیبهشت امسال در مجموعه هتل رامسر برگزار می‌شود.

ابراهیمی با تأکید بر تمرکززدایی و توزیع هدفمند برنامه‌ها در شهرستان‌ها افزود: شهرستان رامسر با برخورداری از هنرمندان توانمند و پرسابقه تئاتر از سال گذشته و پس از برگزاری دوره چهارم این جشن در شهرستان چالوس، پیگیر میزبانی پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر مازندران بود که پس از رایزنی‌های فراوان موفق به این امر شده و روز باشکوهی را برای هنرمندان تئاتر استان مازندران رقم می‌زند.

وی در ادامه برنامه‌های این جشن را شامل اجرای نمایش، نشست تخصصی تئاتر، قدردانی از پیشکسوتان و فعالان تئاتر و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های نمایشی استان برشمرد و یادآور شد: قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیام روز جهانی تئاتر، سخنرانی مسئولان استانی و شهرستانی، اجرای موسیقی و... بخش‌های دیگر مراسم را شامل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان اذعان داشت: پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر استان مازندران از صبح تا عصر روز دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 با حضور هنرمندان تئاتر و مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه هتل بزرگ رامسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/چ3000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد