رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

200 میلیارد اراضی ملی رویان تا رامسر از دست متصرفان خارج شد

خبرگزاری فارس: 200 میلیارد اراضی ملی مازندران از دست متصرفان خارج شد 

200 میلیارد اراضی ملی رویان تا رامسر از دست متصرفان خارج شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی غرب مازندران:
200 میلیارد اراضی ملی مازندران از دست متصرفان خارج شد

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران ـ نوشهر گفت: در سال 1390 در مجموع 33.4 هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی غرب مازندران به ارزش 198 میلیارد ریال از دست متصرفان خارج شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر، یوسف‌علی ادیب افزود: در سال 90، 149 فقره تجاوز به اراضی ملی در منابع طبیعی غرب مازندران رخ داد که در اجرای ماده 55 قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و همچنین با احکام قضایی صادر شده، این اراضی آزاد شد.

وی بیشترین عملکرد مربوط به جلوگیری از تصرف اراضی را در حوزه منابع طبیعی نوشهر ـ رویان به میزان 12.1 هکتار ذکر کرد و اظهار داشت: در حوزه منابع طبیعی عباس آباد 1.8 هکتار تصرف اراضی ثبت شده و پایین‌ترین آمار مربوط به این منطقه است.

ادیب تأکید کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به طور شبانه‌روزی آماده مقابله با هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و حریق در جنگل‌ها و مراتع هستند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران ـ نوشهر خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز گزارش‌های خود را از طریق تلفن رایگان و کشوری 09696 به اطلاع ما برسانند.

به گزارش فارس، منابع طبیعی غرب مازندران، از رویان تا رامسر را در بردارد و شامل 313 هکتار جنگل و 197 هزار هکتار مرتع است.

انتهای پیام/ح30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد