رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:ارزشهای سفر راهیان نور را برای دانش آموزان بگویی

امام جمعه رامسر: 

ارزشهای سفر راهیان نور را برای دانش آموزان بگویید

باقرزاده خواستار شد:
ارزشهای معنوی راهیان نور برای دانش آموزان بازگو شود
رامسر - خبرگزاری مهر: امام جمعه رامسر از مسئولان اردوهای راهیان نور خواست تا ارزشهای معنوی راهیان نور را برای دانش آموزان بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده صبح پنجشنبه در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر شهرستان رامسر به اردوی راهیان نور با تاکید بر اینکه سفر راهیان نور علاوه بر سیاحتی بودن آن معنوی و علمی است گفت: شما در سرزمینی قدم می گذارید که مردان آن الگوی همه خوبیها و آرمانها بودند، سرزمینی که قدم به قدمش یادآور شجاعت، دلیری، غیرت و مردانگی است.

وی افزود: سرزمینی که شما در آن قدم می گذارید معطر از خون شهدای با غیرتی بوده که سینه های خود را سپر کردند و در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند تا امروز همه ما در این کشور عزیز باشیم و آینده این کشور تحت سلطه بیگانگان نباشد.

باقرزاده بیان داشت: با گام نهادن در این سرزمین با شهدا عهد و پیمان می بندید که از آرمان های آنها محافظت کنید و عهد شکنان در روز قیامت بسیار شرمنده خواند بود.

باقر زاده در پایان گفت :همان طوری که شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی با سپر قرار دادن سینه خود در برابرگلوله های دشمن از سرزمینمان دفاع کردند شما امروزه باید در برابر شبیه خون فرهنگی دشمن ایستادگی کنید و و این وظیفه ماست که با عبرت از اهداف شهدا ، دشمن را در برابر شبیه خون فرهنگی ناکام بگذاریم.

تاکنون 800 دانش آموز به تفکیک یک کاروان دانش آموزان پسر و دو کاروان دانش آموز دختر سال دوم دبیرستان در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد