رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مردم رامسر آماده استقبال از یکی دیگر از شهدا می شوند

خبرگزاری فارس: مشخصات و محل شهادت 26 شهید گمنام تازه تفحص شده اعلام شد  

مردم رامسر آماده استقبال از یکی دیگر از شهدا می شوند

توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
مشخصات و محل شهادت 26 شهید گمنام تازه تفحص شده اعلام شد

خبرگزاری فارس: مشخصات 26 شهید بی‌نشانی که در ایام فاطمیه در 12 نقطه کشور آرام می‌گیرند، توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام شد.

 

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) پیکرهای طیبه 31 شهید دوران دفاع مقدس در یازده استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

از این 31 شهید دفاع مقدس، 5 شهید شناسایی شده‌اند و در شهرهای رامسر، چالوس، ورامین و اصفهان تشییع و خاکسپاری خواهند شد که این شهدا در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیدند و پیکرهای مطهرشان در مسیر خرمشهر ـ اهواز کشف شد.

از این شهدا، 26 شهید بی‌نشان هستند و بنابر آزمایشات صورت گرفته مشخصات این شهدای گمنام از جمله سن، محل شهادت و محدوده زمانی شهادت‌شان در عملیات‌های دفاع مقدس، از طریق پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام اعلام می‌شود.

* دانشگاه آزاد اسلامی میزبان دو شهید گمنام 16 و 32 ساله می‌شود

 در سالروز شهادت صدیقه کبری(س) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز میزبان دو شهید گمنام که 16 و 32 ساله هستند و در فاو، منطقه عملیاتی والفجر 8 به شهادت ‌رسیدند، خواهد شد.

* مشخصات 6 شهید بی‌نشان استان ارومیه

شهرستان خوی، دانشگاه آزاد ارومیه و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در ایام فاطمیه با حضور 6 شهید بی‌نشان عطرآگین می‌شود. شهیدان بی‌نشان با مشخصات «شهید 16 ساله و شهید 25 ساله، محل شهادت فاو در عملیات والفجر 8» شهدایی هستند که در شهرستان خوی استان ارومیه آرام خواهند گرفت.

پیکرهای مطهر شهدای گمنامی که 26 و 19 سال دارند و در عملیات والفجر 8، منطقه عملیاتی فاو تفحص شده‌اند، در دانشگاه آزاد ارومیه تشییع شده و تا ابد همدم دانشجویان این دانشگاه خواهند شد.

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در سالروز شهادت ام‌ابیها، حضرت زهرا(س) با حضور شهیدان بی‌نشان 17 و 25 ساله که در منطقه فاو و عملیات والفجر8 به شهادت رسیده‌اند، نورباران می‌شود.

* استان اردبیل میزبان یازده شهید گمنام می‌شود                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     در سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) شهرستان‌های مشکین شهر، نمین و بیله‌سوار میزبان یازده شهید گمنام می‌شود.

از این تعداد شهید، 5 شهید گمنام با مشخصات «شهیدان گمنام 21ساله، 17 ساله، 21 ساله، 20 ساله، محل شهادت فاو در عملیات والفجر 8» و «شهید گمنام 18 ساله، محل شهادت فاو در تک دشمن در سال 1367» به شهرستان مشکین‌شهر استان اردبیل رجعت می‌کنند.

شهرستان نمین استان اردبیل با حضور 3 شهید گمنام فرزند روح‌الله با مشخصات «شهید گمنام 19 ساله، محل شهادت جزیره مجنون در عملیات خیبر»، «شهید گمنام 23 ساله، محل شهادت فاو در عملیات والفجر 8» و «شهید گمنام 24 ساله، محل شهادت جزیره مجنون در عملیات خیبر» معطر می‌شود.

شهدای گمنام با مشخصات «شهیدان 22 ساله و 23 ساله، محل شهادت جزیره مجنون در عملیات خیبر»، «شهید 20 ساله، محل شهادت فاو در عملیات تک دشمن در سال 1367» شهدایی هستند که در شهرستان بیله سوار استات اردبیل آرام خواهند گرفت. 

* 2 شهید گمنام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی اهواز را عطر آگین می‌کند

شهیدان بی‌نشان که یکی از آنها 20 سال دارد، در عملیات تک دشمن سال 67 و در منطقه موسیان به شهادت رسیده است و شهید 19 ساله‌ای که در منطقه میمک و عملیات نصر6 به شهادت رسیده است، بعد از سال‌ها در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی اهواز می‌آرمند.

* میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از یک شهیدگمنام 28 ساله

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان استان گلستان نیز در ایامی که شیعیان در سوگ مظلومیت ام ‌الشهیدان حضرت زهرا(س) نشسته‌اند، میزبان یک شهید گمنام 28 ساله، که در عملیات والفجر 8 و منطقه فاو تفحص شده است، خواهد شد.

* رجعت 2 شهید بی‌نشان به دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور

2 شهیدان بی‌نشان که یکی از آنها 18 سال دارد و در منطقه فاو عملیات والفجر 8، به شهادت رسیده است و شهید گمنامی که 21 سال دارد و در منطقه جزیره مجنون و تک دشمن در سال 67، به شهادت رسیده است و سال‌هاست حضرت زهرا(س) بر بالینشان حضور می‌یابد و برایشان مادری می‌کند، در سالروز شهادت بنت نبی‌اکرم(ص) به سرزمینی که نور امام هشتم بر آن تابیده است، رجعت می‌کنند و در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور استان خراسان رضوی آرام می‌گیرند.

* شهید 21 ساله دانشگاه علوم پزشکی کرمان را عطر‌آگین می‌کند

یک شهید گمنام که در 21 سالگی در عملیات تک دشمن در سال 1367 به شهادت رسیده است، در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشییع شده و مانند ستاره‌ای راه را به اساتید و دانشجویان این دانشگاه نشان می‌دهد.

* یک شهیدگمنام در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه می‌آرمد

شهید بی‌نشان 19 ساله‌ای که در عملیات «قدس 5» و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده است، در سالروز شهادت فاطمه‌الزهرا(س) در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه استان همدان می‌آرامد.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد