رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقات کشتی لوچو ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی رامسر

مسابقات کشتی لوچو ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی رامسر

اخبار کوتاه از ورزش قم/
حضور کشتی گیران قمی در رقابتهای انتخابی نوجوانان
قم - خبرگزاری مهر: حضور کشتی گیران قمی در رقابتهای انتخابی تیم کشتی آزاد نوجوانان در مشهد، اعزام کشتی‌گیران قمی به مسابقات کشتی لوچو ساحلی کشور و برگزاری نخستین گردهمایی و تمرین آمادگی جسمانی داوران استان قم عناوین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کشتی گیران قمی اردیبهشت‌ماه در رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشورمان با حریفان به رقابت می پردازند.

بر اساس برنامه ریزی و اعلام فدراسیون کشتی کشورمان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد رده سنی نوجوانان و انتخابی بازی‌های بین‌المللی کودکان آسیا روزهای 23 تا 25 فروردین ماه در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

برای همین منظور اعضای کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم کشتی آزاد نوجوانان مشخص شدند و بر این اساس، محمد طلایی از تهران، سید مراد محمدی از مازندران و یعقوب نجفی جویباری، تورج ظفری و یداله اعتصامی از تهران به عنوان اعضای کمیته فنی در این مسابقات حضور دارند.

تیم اعزامی قم در حالی خود را آماده حضوری موفق در مسابقات کشتی  آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی می‌کند که کشتی قم درسالهای اخیر در رشته فرنگی پیشرفتهای زیادی داشته اما در رشته آزاد باید منتظر آینده بود تا برنامه‌های هیئت کشتی استان قم برای توسعه این رشته اجرایی شود.

برگزاری نخستین گردهمایی و تمرین آمادگی جسمانی داوران استان قم
نخستین گردهمایی و تمرین آمادگی جسمانی داوران فوتبال استان قم به همت کمیته داوران هیئت فوتبال قم برگزار می شود.

محمد فرجی دبیر کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم در این خصوص اظهار کرد: نخستین گردهمایی و تمرین آمادگی جسمانی داوران استان قم روز سه شنبه بیست و دوم فروردین ماه 91 در زمین چمن ورزشگاه تختی استان قم برگزار شد و با حضور داوران فوتبال و فوتسال استان در این گردهمایی مسائل و موضوعات مختلیفی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

اعزام کشتی‌گیران قمی به مسابقات کشتی لوچو ساحلی کشور
کشتی‌گیران قمی به مسابقات کشتی لوچو ساحلی قهرمانی کشور که به میزبانی رامسر برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

این در حالی است که بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری کشورمان، سومین دوره مسابقات کشتی لوچو ساحلی قهرمانی کشور در روز بیست و چهارم فروردین جاری در شهر زیبای بابلسر آغاز خواهد شد.

دراین رقابتها که به میزبانی هیئت ورزشهای روستایی وعشایری بابلسر در مجتمع مجتمع ورزشی مرحوم مجدآرا این شهر برگزار می‌شود، کشتی گیرانی از سراسر کشور در اوزان منهای 60، 70، 80، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم زورآزمایی می کنند.

این رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شود که نفرات برتر این رقابت ها برای شرکت درمسابقات جهانی انتخاب خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد