رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

علت ابطال نتیجه انتخابات رامسر

علت ابطال نتیجه انتخابات رامسر 

علت ابطال انتخابات عباس‌آباد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۹
فرماندار عباس‌آباد گفت: به‌دلیل تخلفات و بداخلاقی‌های خود کاندیداها، شورای نگهبان رأی بر بطلان انتخابات در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد داد.

به گزارش فارس از عباس‌آباد، تقی خادمی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری عباس آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو طرح حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی به‌ عنوان محور شعار امسال حوزه عملکردی و خدمت مدیران نظام و دولت لزوم توجه ویژه به این امر مهم را از مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی خواستار شد.

این مسئول تأکید کرد: باید برای رسیدن به رشد و توسعه راهکار مقام معظم رهبری را در همه امور سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

فرماندار عباس‌آباد سهم دولت، سرمایه‌گذاران و مردم را در شعار امسال مشخص شده دانست و بیان داشت: همه ما به وظایف خویش واقفیم و باید به آنها عمل کنیم.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ایجاد اتاق فکر و بهره‌گیری از خرد جمعی بهترین راهکار برای پیشبرد اهداف نظام در امور مردم است و انتظار داریم مدیران این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اقدامات خوب ستاد تسهیلات سفر نوروزی در شهرستان از نوروزبانان بی‌نوروز که در طول تعطیلات سال نو به‌جای اینکه در کنار خانواده‌های خود باشند در خدمت مردم به‌ویژه گردشگران نوروزی بوده‌اند، تصریح کرد: شهرستان ما بخش مهمی از گردشگری استان را شکل می‌دهد و نیازمند زیرساخت‌های مناسب برای این امر است که با همت و تلاش مدیران ذی‌ربط در پی تکمیل آنها هستیم.

این مسئول با تقدیر از حضور پرشور و چشمگیر مردم شهرستان در انتخابات و گفت: مردم و مسئولان به وظایف خود در قبال انتخابات عمل کردند، اما به‌دلیل تخلفات و بد اخلاقی‌های خود کاندیداها، شورای نگهبان رأی بر بطلان انتخابات داد و این امر موجب ضرر و زیان مردم حوزه انتخابیه شد.

فرماندار عباس‌آباد در بخش دیگری از این جلسه خاطرنشان کرد: در ارتباط با اعتبارات بودجه ۵ میلیارد تومانی بیمارستان، ۷ میلیارد تومانی کنارگذر سه شهر و یک میلیاردی آب را داریم که مدیران در بحث مدیریت بحران توجه ویژه‌ داشته‌ باشند تا از این طریق نیز بتوانیم به جذب اعتبار بپردازیم.

وی پاسخگویی و حضور الزامی در ملاقات عمومی روزهای سه‌شنبه مدیران، توجه به قانون، جلوگیری از اسراف، پیگیری مسائل و مشکلات از طریق مدیران بالادست و استفاده از نیروی کار و پیمانکاران بومی در بحث اجرای پروژه‌ها را از جمله موارد مورد توجه فرمانداری در خدمت به مردم در کنار سایر امور عنوان کرد و افزود: امسال با توان بیشتر و همدلی باید به‌ نحو شایسته‌ای در خدمت مردم شهرستان باشیم.

به گزارش فارس، در این جلسه مدیران اداره گاز عباس‌آباد، آب روستایی عباس آباد تنکابن، آموزش ‌و پرورش، شبکه بهداشت عباس‌آباد و تنکابن به ارائه نکته نظرات پرداختند که از جمله مهم‌ترین آنها در بخش گاز نفوذ صددرصدی گاز لوله‌کشی شهرستان تا پایان سال ۹۱، نیاز به استقلال اداره آبفای شهرستان، اختصاص بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پروژه‌های آبرسانی روستایی و نیاز به تشکیل کارگروه مشترک با تنکابن در بحث پروژه مشترک آبرسانی در شهرستان توسط فرمانداری و پیگیری ویژه، دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان، ارتقای سطح آموزش و افزایش مدارس قرآنی، تک شیفته شدن همه مدارس و تجهیز و نوسازی مدارس و کسب رتبه‌های برتر استانی توسط این اداره و همچنین در بخش سلامت نیز اعلام شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد