رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تعداد مراکز اسکان فرهنگیان در رامسر افزایش یافت

تعداد مراکز اسکان فرهنگیان در رامسر افزایش یافت

امیری به مهر خبر داد:
تعداد مراکز اسکان فرهنگیان در مازندران افزایش یافت
ساری - خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از افزایش تعداد مراکز اسکان فرهنگیان در استان مازندران خبر داد.

محمدعلی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد مراکز اسکان نوروزی در استان از سه هزار و 622 کلاس درس در 473 مدرسه به سه هزار و 743 کلاس افزایش یافت که تمامی این مراکز آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی سراسر کشور است.
 
وی با اشاره به اینکه 81 اتاق از 7 مرکز آموزشی و رفاهی و مراکز تربیت معلم استان به ظرفیت ستاد اسکان استان اضافه گردید افزود: از همه ظرفیت های استان برای میزبانی مناسب میهمانان محترم نوروزی از سراسر کشور استفاده می شود.

امیری به تجهیز و آمادگی 10 مرکز بهداشتی درمانی در شهرهای ساری، بابل، آمل، بهشهر، بابلسر، تنکابن، شیرگاه، نور، نکا، قائم شهر و چالوس اشاره کرد و گفت: این مراکز به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران و بیماران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

امیری تصریح کرد: فرهنگیانی که در ایام نوروز سال 91 قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند ماه 90 لغایت دوازدهم فروردین 91 می توانند به ستاد اسکان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه امسال 473 مدرسه با سه هزار و 662 کلاس درس شناسنامه دار شدند افزود: هزار و 172 کلاس با تجهیز یخچال، تلویزیون و سایر تجهیزات در گروه الف قرار گرفتند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: 44 مدرسه با 259 کلاس درس در شهرستان های آمل، بابل، بابلسر، رامسر، بهشهر، نکا، گلوگاه، نور، نوشهر، چالوس، ساری، فریدونکنار، تنکابن ، قائم شهر، محمودآباد و عباس آباد با تجهیزات کامل آمادگی پذیرش اینترنتی مسافران بودند و میهمانان جهت ثبت نام باید به نشانی www.eskan.medu.ir تا تاریخ 25 اسفند مراجعه و اقدام کنند.

امیری گفت: مراکز تربیت معلم ساری، قائم شهر، آمل، بابل، نوشهر، اردوگاه شهید چمران رامسر و اردوگاه جوانه های ساری جز افزایش ظرفیتهای جدید ستاد اسکان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد