رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سرپرست فرمانداری رامسر:مدیران از روند اجرای پروژه‌ها اطلاع کافی

خبرگزاری فارس: مدیران از روند اجرای پروژه‌ها اطلاع کافی داشته باشند
سرپرست فرمانداری رامسر:
مدیران از روند اجرای پروژه‌ها اطلاع کافی داشته باشند

سرپرست فرمانداری رامسر:
مدیران از روند اجرای پروژه‌ها اطلاع کافی داشته باشند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری رامسر بر اطلاع کافی مدیران از نحوه اجرای پروژه‌های این شهرستان تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، غلامرضا فروغ خلعتبری صبح امروز در آخرین جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور روسای ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان رامسر بسیار مهم بوده و همه روسای ادارات باید برنامه‌ریزی درست در زمینه بازدید از پروژه‌ها را فراهم کرده و از نحوه اجرای پروژه‌ها اطلاع داشته باشند.

وی ابراز داشت: همچنین روسای ادارات رامسر باید در راستای فراهم کردن زمینه برای حضور مدیران کل خود در سطح شهرستان بیشتر تلاش کنند زیرا شهرستان رامسر از این نظر ضعیف است.

مرتضی رهبری رئیس بنیاد مسکن شهرستان رامسر در این جلسه به ارائه گزارش اعتبارات تخصیص یافته پرداخت و افزود: به پروژه با ارزش جواهرده که یک پروژه ملی است در سال جاری 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد و شروع پروژه نیز 15 فروردین ماه سال آینده است.

مهدی مولوی مدیر شهرک صنعتی رامسر نیز در مورد این پروژه تصریح کرد: شهرک صنعتی که از مصوبات سفر ریاست جمهور است و در محل لوکاچال رامسر در حال احداث است با توجه به هزینه کرد اعتباری در حدود 700 میلیون تومان برای احداث جاده و جانمایی به دلیل اینکه با مشکلات زیادی مانند نبود امکانات زیر ساختی روبه‌رو است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در سال 90 متوقف شد و اعتباری در حدود 200 میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته شد، اختصاص نیافت.

هادی پادام مدیر جهاد کشاورزی رامسر نیز در مورد شهرک دامپروری رامسر که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، بیان داشت: تاکنون برای شهرک دامپروری رامسر 450 میلیون تومان برای احداث جاده و شن‌ریزی، کانال آب و تسطیح زمین و نصب برق انجام شده، اما به دلیل نامناسب بودن مکان آن به استان گزارش کردیم و قرار است به‌زودی با عوامل ذیربط استان مذاکره شود تا تکلیف این پروژه مشخص شود.

وی تصریح کرد: این پروژه نیاز به یک میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده دارد تا به اتمام برسد.

نصرت‌الله کوزه‌گر شهردار رامسر نیز گفت: در سال جاری 214 میلیون تومان بودجه مصوب داشتیم و از این مقدار 60 درصد اختصاص داده شد و 90 درصد کار نیز انجام شد که البته باید به این نکته توجه داشت که بودجه‌هایی که از استان برای کارهای عمرانی در نظر گرفته می‌شود جوابگو نیست و بیش از آن مبلغ از سوی شهرداری هزینه می‌شود که امیدواریم در سال 91 این بودجه به مقدار بیشتری اختصاص داده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد