رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افتتاح جایگاه سی‌ان‌جی بین رامسر و تنکابن

خبرگزاری فارس: افتتاح جایگاه سی‌ان‌جی در شیرود مازندران 
افتتاح جایگاه سی‌ان‌جی بین رامسر و تنکابن
شهردار شیرود مازندران خبر داد
افتتاح جایگاه سی‌ان‌جی در شیرود مازندران

خبرگزاری فارس: شهردار شیرود از افتتاح و بهره‌برداری از اداره برق و جایگاه سوخت سی‌ان‌جی تا پایان نیمه اول سال 91 در این شهر تازه تاسیس خبر داد.


فرهاد نبی‌شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن بیان داشت: شهرداری برای شتاب بخشیدن به خدمت شایسته به مردم با اهدای 200 متر زمین در بهترین نقطه مرکز شهر برای ساخت اداره در اختیار شرکت توزیع برق غرب مازندران قرار داده و مبلغ پروانه ساخت را نیز از این شرکت دریافت نمی‌کند.

وی گفت: بنابر قول مساعد مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران، تا پایان نیمه اول سال 91 این اداره تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شیخ‌الاسلامی ادامه داد: برای حل مشکل سوخت خودروهای منطقه و نیاز شیرود، شهرداری علاوه بر واگذاری زمین 2 هزار مترمربع مبلغ 300 میلیون ریال نیز برای ساخت این پروژه در مرحله فونداسیون هزینه کرده و بر اساس قول مساعد مسئولان شرکت نفت منطقه چالوس، این پروژه نیز تا پایان نیمه اول سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد که در آن همزمان شش خودرو قابلیت سوختگیری دارند.

وی با بیان اینکه شیرود در غربی‌ترین نقطه شهرستان تنکابن قرار دارد و مرز بین رامسر و تنکابن است، تصریح کرد: این شهر با وسعتی تقریبی 35 هزار مترمربع و حدود 13 هزار نفر جمعیت شهری که از تجمیع شیرود و 17 روستای دیگر تشکیل شده نه تنها به دلیل وجود امامزادگان بی‌شمار از نظر توریسم مذهبی بلکه به دلیل نزدیکی به ساحل، دریا و جنگل از لحاظ اکوتوریسم نیز دارای اهمیت است.

شهردار شیرود خاطرنشان کرد: وجود باغات مرکبات، شالیزارها و رودخانه مرکز شهر که از نظر ماهیگیری با قلاب به عنوان یکی از تفریحات مورد توجه است از جمله ویژگی‌های این شهر در جذب توریست است.

وی با اشاره به نزدیکی پایان سال اذعان داشت: این شهرداری با همکاری واحدهای مختلف علاوه بر تامین زیبایی معابر شهر، گلکاری و درختکاری در سطح شهر و بلوارهای مرکزی و حاشیه راه‌های محلات اقدام به نصب سطل‌های زباله مکانیزه برای جمع‌آوری بهداشتی زباله کرده است.

شیخ‌الاسلامی در پایان متذکر شد: شیرود در راستای پذیرایی از میهمانان نوروزی با هتل‌داران و مراکز اقامتی برای سرویس‌دهی بهتر و شایسته برنامه‌ریزی خوبی صورت داده و ستاد تسهیلات سفر نوروزی در شهرداری تشکیل و از 29 اسفند تا پایان تعطیلات به صورت 24 ساعته با همه امکانات در خدمت شهروندان و گردشگران است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

اخبارمرتبط
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد