رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:تحریم‌ها‌ی دشمنان داخلی و خارجی هراسی به دل مردم

خبرگزاری فارس: تحریم‌ها‌ی دشمنان داخلی و خارجی هراسی به دل مردم ندار‌د‌ 

امام جمعه رامسر: 
تحریم‌ها‌ی دشمنان داخلی و خارجی هراسی به دل مردم ندار‌د‌

امام جمعه رامسر:
تحریم‌ها‌ی دشمنان داخلی و خارجی هراسی به دل مردم ندار‌د‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر با اشاره به مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات ‌مجملس گفت: این امر مهم نشان‌دهنده آن است که مردم از تحریم‌ها و فشارهای دشمنان داخلی و خارجی هراسی به دل ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر با قدردانی از حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به همه تحریم‌های کشنده و فشارهای داخلی و خارجی و همچنین فشارهای سنگین رسانه‌ای از سوی ایادی استکبار و سیلی خورده‌های مردم شاهد حضور باشکوه مردم ایران در این انتخابات بودیم.

وی تصریح کرد: دشمن از ماه‌ها پیش با همه تدابیر خود وارد میدان شده بود تا حضور مردم ایران را در عرصه انتخابات به زیر 20 درصد برساند، اما مردم ایران بار دیگر ثابت کردند که با تحمل همه فشارهای سیاسی و اقتصادی و ... تابع مقام معظم رهبری بوده و همیشه در صحنه‌های مختلف حضور فعال خواهند داشت.

باقرزاده اضافه کرد: هنگامی که با مسئولان شهرستان رامسر در برخی شعب اخذ رای در سطح شهرستان رامسر حضور پیدا می‌کردیم و مشاهده می‌کردیم که مردم چگونه در هوای سرد برای تعیین سرنوشت خود به ندای رهبرشان لبیک گفته‌اند، احساس شرم و کوچکی می‌کردیم و می گفتیم ما مسئولان باید برای دست‌بوسی مردم اینگونه صف بکشیم.

امام جمعه رامسر در فرازهایی دیگر از سخنان خود، مشارکت مردم ایران را در این دوره از انتخابات 65 درصد دانست و تصریح کرد: در شهرستان رامسر مشارکت مردم حدود 72 درصد بود که این امر مهم نشان‌دهنده آن است که مردم از تحریم‌ها و فشارهای دشمنان داخلی و خارجی هراسی به دل ندارند.

باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نکته‌ای که مورد توجه در شهرستان رامسر بود این است که بسیاری از متدینان اظهار می‌کردند که ما انتخاب اصلح خود را انجام داده‌ایم اما چون احتمال رای‌آوردن وی کم است، به‌واسطه همین امر مجبوریم به نامزد غیراصلح رای بدهیم که باید گفت این مسئله به لحاظ شرعی دچار اشکال است.

وی همچنین با قرارگرفتن در آستانه سال نو بیان داشت: بانوان خانه‌دار در امر خانه تکانی از اسراف به‌ویژه در اسراف آب پرهیز کنند و همچنین مراقب جوانان و نوجوانان خود در چهارشنبه پایان سال باشند تا درگیر حوادث تلخ آن در آستانه سال نو نشوند.

انتهای پیام/ش20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد