رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پس از رامسر نوبت به مشهد رسید

خبرگزاری فارس: برگزاری مرحله نهایی لیگ باشگاهی شنا و قهرمانی مرکزی در مسابقات تیراندازی
پس از رامسر نوبت به مشهد رسید
3 خبر از ورزش جانبازان و معلولین
برگزاری مرحله نهایی لیگ باشگاهی شنا و قهرمانی مرکزی در مسابقات تیراندازی

خبرگزاری فارس: مرحله نهایی دومین دوره لیگ باشگاهی شنا جانبازان و معلولین جمعه با حضور 11 تیم به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، مرحله نهایی رقابت‌های دومین دوره لیگ باشگاهی شنا جانبازان و معلولین از جمعه 19 اسفند ماه با حضور 11 تیم از استان‌های سراسر کشور به میزبانی استخر مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها حدود 80 شناگر نمایندگانی از استان‌های خراسان رضوی، آذربابجان شرقی، قم، البرز، زنجان، تهران، مرکزی، مازندران، کرمان، اصفهان و همدان حضور دارند.

محمد حسین اقبالی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین اعلام کرد: در رقابت‌های لیگ، تمام ملی‌پوشان حضور دارند و این مسابقات به منزله یکی از مراحل انتخاب شناگران برای حضور در رویدادهای برون مرزی محسوب می‌شود.

دور رفت رقابت های لیگ شنا جانبازان و معلولین، آبان ماه سال جاری با حضور 57 ورزشکار در قالب 11 تیم، به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

* قهرمانی تهران در رالی جانبازان قطع نخاعی

مسابقات رالی خانوادگی اتومبیلرانی و موتورسواری جانبازان قطع نخاعی سراسر کشور در رامسر با موفقیت جانبازان تهرانی همراه بود.

یازدهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان سراسر کشور که در شهر رامسر، شهرهای حومه و استان مازندران باحضور جانبازان استان‌های مختلف و خانوادهایشان در 4 گروه قطع نخاع، دو عضو قطع، یک عضو قطع و جانبازان سالم تن بالای 25 درصد و در دو مرحله برگزار شد.

در مرحله اول که در شهر رامسر و شهرهای حومه برگزار شد جانبازان تهرانی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند که نتایج آن به شرح زیر است:

نتیجه مرحله اول:

1- علی بخشایشی 2- حسن احمدی 3- سعید نعمتی (هر سه از تهران)

در مرحله دوم که از رامسر به تنکابن، عباس‌آباد و به سلمان شهر، از سلمان شهر به کلارآباد، از کلارآباد به نمک آبرود و برعکس تا رامسر برگزار شد نتایج زیر به‌دست آمد:

نتیجه مرحله دوم:

1- حبیب حبیبی‌پور (گیلان)، 2- نصرالله احمدپور (کرمان) 3- فریدون چالشتری (خوزستان)

این مسابقات با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران برگزار شد که در پایان جوایز قهرمان طی مراسمی که در مرکز شهدای هفتم تیر نیروی مقاومت بسیج رامسر برگزار شد توسط رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران، مددی، سرپرست اداره کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امورایثارگران و هادیان، رئیس اداره مسابقات اداره کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امورایثارگران اهداء شد.

* قهرمانی استان مرکزی در مسابقات تیراندازی جانبازان شیمیایی

مسابقات تیراندازی جانبازان شیمیایی سراسر کشور در چابهار با قهرمانی استان مرکزی به پایان رسید.

سیزدهمین دوره مسابقات تیراندازی جانبازان شیمیایی در 2 رشته تفنگ بادی و طپانچه بادی در 4 کلاس چشمی، شدید ریوی، متوسط ریوی و خفیف ریوی با حضور 160 ورزشکار به سرپرستی مصطفی آجرلو، مسئول انجمن تیراندازی بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد که در پایان استان مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت و استان‌های مازندران و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/خ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد