رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

احداث راه روستایی در شهرستان رامسر

احداث راه روستایی در شهرستان رامسر

ایلنا: مدیرکل راه و ترابری استان مازندران از احداث راههای روستایی "میانلات "و "دیوان ارباء پتک " شهرستان رامسر به طول 5/3 کیلومتر توسط این اداره کل خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ،مهندس سید علی اسد مدیر کل راه و ترابری استان مازندران ضمن اشاره به این مطلب افزود : راههای مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راههای روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی و عشایری به شهرها و مراکز صنعتی می توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی محصولات کشاورزی و دامی ایفاء نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد : از این رو این اداره کل در راستای فعالیتهای خود اقدامات گسترده ای را درزمینه احداث راههای روستایی در دستور کار خود داشته که در این میان می توان به احداث راههای روستایی "میانلات "به طول 2 کیلومتر و "دیوان ارباء پتک " به طول 5/1 کیلومتر درشهرستان رامسر توسط این اداره کل اشاره نمود.

مهندس اسد در ادامه یادآور شد: کلیه عملیات احداث راههای روستایی مذکور با امکانات و نیروهای انسانی این اداره کل به اجرا در آمده و با اتمام آن نیز بیش از 110 خانوار روستایی از نعمت یک راه ایمن و مناسب بهره مند شدند.

شایان ذکر است از 10100 کیلومتر راههای موجود در استان مازندران مقدار 7766 کیلومتر جزء راههای روستایی محسوب می گردد.

پایان پیام

1390/11/28 - 11:28:17
کد خبر : 243143  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد