رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد در رامسر

خبرگزاری فارس: جشنواره فیلم‌ رشد در آمل به کار خود پایان داد

اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد در رامسر

جشنواره فیلم‌ رشد در آمل به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در سالن شهید رجایی شهرستان آمل به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد که از 23 بهمن ماه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران کار خود را آغاز کرده بود به پایان رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل در آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در سالن شهید رجایی این شهرستان بیان داشت: نمایش فیلم رشد در پنج شهر استان مازندران همزمان با سراسر کشور انجام شد.

اکبر لطفی با اعلام اینکه 85 فیلم علمی، آموزشی و تربیتی از ایران و کشورهای مختلف دنیا در این شهرستان به نمایش درآمد، افزود: فیلم‌های این جشنواره علاوه بر آمل در شهرستان‌های رامسر، نوشهر، ساری و بابل اجرا شد.

وی زمان برگزاری این جشنواره بین‌المللی را از 23 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: این جشنواره پس از پنج روز به کار خود پایان داد.

لطفی سطح کمی و کیفی این جشنواره را بالا دانست و ابراز داشت: بیش از 5 هزار دانش‌آموز و یک هزار و 500 نفر از والدین دانش‌آموزان از این فیلم‌ها دیدن کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل با اشاره به بخش ویژه این جشنواره تصریح کرد: در یک رقابت فرهنگی و عملی قرآن شدیم تا برترین نقد و بررسی این آثار فیلم که از سوی دانش آموزان ارائه می‌شود را معرفی کرده و در پایان این رویداد بزرگ دانش‌آموزی هدایایی نیز به آنها تعلق گیرد.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان در 20 سانس به تماشای فیلم‌های این جشنواره پرداختند که با داوری‌های لازم توسط داوران مجرب، در پایان از 150 نقد و بررسی دانش‌آموزی تجلیل می‌شود.

لطفی تحلیل بخشی از  این فیلم‌ها را با حضور خانواده‌ها و اولیا عنوان کرد و ابراز داشت: تنها در روزهای ابتدایی این جشنواره بیش از2 هزار برگ تحلیل فیلم توسط دانش‌آموزان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/ش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد