رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اعزام 150 دانش‌آموز دختر رامسری به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: اعزام 150 دانش‌آموز دختر رامسری به مناطق جنگی  

اعزام 150 دانش‌آموز دختر رامسری به مناطق جنگی

امام جمعه رامسر خبر داد
اعزام 150 دانش‌آموز دختر رامسری به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: 150 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان رامسر در قالب طرح آمادگی دفاعی به مناطق جنگی اعزام شدند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده عصر امروز در آیین ویژه بدرقه کاروان راهیان نور که به همت بسیج دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه رامسر در محل سپاه برگزار شد با ابراز خرسندی از برپایی اینگونه کاروان ‌ها خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: شما دانش‌آموزان به سرزمینی سفر می‌کنید که یادآور ایثار و گذشت دلاورمردان ایران زمین است.

وی تصریح کرد: مردان شجاع ایران زمین در دفاع از آرمان‌های مقدس  اسلامی برای مقابله با دشمنان سوگند خورده ایران، همه وجود خود را با خدا معامله کردند و اکنون شما به همان سرزمین می‌روید.

باقرزاده اضافه کرد: شما دانش‌آموزان به سرزمینی گام می‌گذارید که در آن جا ترجمان واقعی خدا احساس می‌شود و برای شما فرصتی مناسب خواهد بود تا به خود بیاندیشید و به معنای واقعی ایثار و از خودگذشتگی فکر کنید.

امام جمعه رامسر تصریح کرد: شما به سرزمینی می‌روید تا میثاق‌نامه خود را با شهدا امضا کنید و به آنان بگویید که اگر شما در مقابل دشمن سینه سپر کردید، ما هم در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن می‌ایستیم.

وی در پایان گفت: سعی کنید سفرتان سفری سالم و همراه با سوغات و ارمغان معنوی همراه باشد.

به گزارش فارس، به شش سفرنامه و خاطره‌نویسی برتر دانش‌آموزان اعزام شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اردوگاه میرزا کوچک‌خان رامسر جوایزی اهدا خواهد شد.

گروه دوم  250 نفری دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان در یازدهم اسفند ماه به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/آ20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد