رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مشکل گاز رامسری ها حل شد

خبرگزاری فارس: افت فشار گاز در غرب مازندران برطرف شد
مشکل گاز رامسری ها حل شد
نسخه چاپیارسال به دوستان
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:
افت فشار گاز در غرب مازندران برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: بر اساس آخرین گزارش، مشکل قطعی گاز در غرب استان برطرف شد و شرایط گاز عادی است.


محسن عرب‌مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران خطوط لوله گاز، مشکل قطع گاز شهرهای رامسر، نوشهر، تنکابن، چالوس و آمل رفع شد و شرایط فشار گاز بهبود یافت.

وی با اشاره به اینکه جریان گاز در شهرهای غرب استان از ساعت 22 شب گذشته دوباره در جریان است، عنوان کرد: در حال حاضر مردم غرب استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و مشکلی وجود ندارد.

عرب‌مقصودی تصریح کرد: این قطعی گاز به علت تعمیراتی در خطوط لوله گاز رشت ـ گیلان که تامین کننده گاز مشترکان شهرهای غرب استان بوده به وجود آمده که با همت و تلاش  خطوط لوله گاز، این مشکل برطرف شد و تعمیرات لازم برای رفع مشکل قطع گاز در برخی شهرهای مازندران صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه مشکلی در تامین گاز طبیعی مشترکان غرب استان وجود ندارد بر رعایت کامل مسائل ایمنی مصرف گاز طبیعی پس از برطرف شدن مشکل تاکید کرد.

وی با تشکر از همکاری تمامی مشترکان شرکت گاز استان برای مدیریت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، خواستار ایجاد تعادل در مصرف گاز طبیعی با مصرف صحیح، این شرکت را در استمرار خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر یاری کنند.

انتهای پیام/ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد