رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اظهارات رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در باره انتخابات

خبرگزاری فارس: رسانه‌ها با اخلاق‌محوری کاندیداها را رصد کنند
اظهارات رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در باره انتخابات
نسخه چاپیارسال به دوستان
تا انتخابات نهم - 45
رسانه‌ها با اخلاق‌محوری کاندیداها را رصد کنند

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: اصحاب رسانه با رعایت اخلاق محوری، کاندیداها را رصد کنند و چهره‌های اصلح را به مردم بشناسانند.


حجت‌الاسلام علی‌اصغر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه مجلس خانه ملت است، آنچه مهم است این است که مردم با حضور پرشور خود نماینده متدین و دیندار را انتخاب کرده و به مجلس بفرستند زیرا یک نماینده متدین و دیندار می‌تواند برای مردم جانانه کار کرده و احساس خستگی نکند.


وی اظهار داشت: مردم باید رای خود را به افراد کاربلد و دارای لیاقت به امانت بدهند و آنها را به خانه ملت بفرستند و نمایندگان منتخب نیز باید با رفتار و کردار درست خود به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهند.


مختاری ادامه داد: به همه مردم توصیه می‌کنم با حضور جدی و پرشور، افرادی را که دارای فهم سیاسی بوده و به مسایل خارجی اشراف دارند و به انواع توطئه‌ها، دسیسه‌های دشمنان و منحرفان آشنا هستند را به‌ عنوان اصلح بپذیرند و از انتخاب افراد ترسو بپرهیزند.


این مسئول تصریح کرد: در این دوره حساس و مهم، وظیفه سنگینی بر عهده اصحاب جراید و رسانه‌ها است که اصحاب قلم باید به ‌دور از هرگونه جانبداری‌های حزبی و هواهای نفسانی، چهره‌های مطلوب و اصلح را به مردم معرفی کرده و شور و شوق شرکت در انتخابات را با قلم ‌زدن درست در بین مردم ایجاد کنند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر در پایان سخنان خود گفت: اصحاب رسانه باید به این نکته توجه داشته باشند که مجلس خانه ملت است و این خانه نیازمند فرزندان و مردان و زنانی است که می‌خواهند از گلویشان ندای عدالت و دین‌باوری سر داده شود و این اصحاب رسانه هستند که با رعایت اخلاق‌محوری، این خصوصیات در کاندیداها را رصد کنند و چهره‌های اصلح را به مردم بشناسانند.


انتهای پیام/آ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد