رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابوالفتح نیکنام: توضیحات ارائه شده از سوی معاونان وزیر کلی بود

 

ابوالفتح نیکنام: 

 توضیحات ارائه شده از سوی معاونان وزیر کلی بود 

صندوق ضمانت صادرات به کمیسیون صنایع گزارش عملکرد داد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گزارش عملکرد مسئولان صندوق ضمانت صادرات و بررسی وضعیت بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در لایحه بودجه سال آینده، دو دستور کار نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن عنوان کرد.

ابوالفتح نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره نشست امروز (سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه) کمیسیون صنایع و معادن، گفت: نشست امروز دارای دو بخش بود که در بخش نخست آن گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره وضعیت بودجه پیش‌بینی شده برای این وزارتخانه در لایحه بودجه سال ۱۳۹۱ بررسی شد.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: توضیحات ارائه شده از سوی معاونان وزیر در این زمینه بسیار کلی بود و درباره اعداد و ارقام بودجه‌ای برای سال آینده این وزارت‌خانه سخنی گفته نشد.

وی درباره بخش دوم نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن، یاداور شد: گزارش عملکرد و برنامه‌های آینده صندوق ضمانت صادرات و طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع استاندارد، بررسی شد

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با بیان اینکه صندوق ضمانت صادرات وظیفه پشتیبانی از صادرکنندگان بخش خصوصی را بر عهده دارد، یادآور شد: گزارش عملکرد و برنامه‌های صندوق ضمانت صادرات بیانگر این بود که صادرکنندگان زیادی از این صندوق تسهیلات دریافت کرده‌اند./

پایان پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد