رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

گاهی پوزخند زدن هم خوب است - مجتبی رمضانی

گاهی پوزخند زدن هم خوب است - مجتبی رمضانی

"پوزخند" نام یکی از وبلاگ های رامسری است که چند سالی در حال فعالیت است و با پرداختن به رویدادهای مختلف در رامسر به اطلاع رسانی روی آورده است.

نگاه ویژه "پوزخند" به مسائل اصلی و حاشیه ای شهرستان رامسر باعث شده تا دیگر وبلاگ های رامسری هم به تکاپو افتاده و از خمودگی درآیند و بیشتر و عمیق تر از گذشته وارد بحث اطلاع رسانی شوند و مواردی را به اطلاع شهروندان برسانند که تا قبل از این توجه زیادی به آن نمی کردند و این خود یکی از ویژگی های این وبلاگ است که باعث شده تا کم کاری را از وبلاگ نویسان رامسری بگیرد.

کسانی که محمدرضابهرامی را از نزدیک می شناسند می دانند که یکی از خصوصیات اخلاقی او رک گویی است حتی با دوستان صمیمی و نزدیک خود هم تعارفی ندارد و آنچه را باید به آنها تذکر بدهد می دهد.

دیر زمانی نیست که وبلاگ نویسی در رامسر باب شده است اما می توان به جرات گفت که پوزخند نقش خوبی در افزایش کمی و کیفی وبلاگ و وبلاگ نویسان رامسری داشته و همین حالا هم وبلاگ نویسان رامسری از پوزخند بعنوان یک وبلاگ خوب و شفاف نام می برند.

این جوان رامسری که بیشترین وقت خود را صرف جمع آوری خبر و اطلاع رسانی از طریق رسانه های مختلف می کند دغدغه ای جز پیشرفت شهر خود ندارد و همه عوامل پیشرفت را در رسانه ها جستجو می کند تا شاید تلنگری به شهروندان و مدیران رامسری زده شود و کندی حرکت و کارها از بین برود.

به پاس زحمات محمدرضابهرامی این چند خط را نوشتم و تقاضا دارم آن را منعکس کنید.

کوچک شما و همه رامسری ها:

مجتبی رمضانی

ramazani818@yahoo.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد