رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور در رامسر

رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور در رامسر

احمدزاده اعلام کرد:
رشد 14 درصدی گردشگر خارجی/ افزایش مجتمع های رفاهی بین راهی
رامسر - خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گفت: میزان سفر گردشگران خارجی در سالجاری به ایران از رشد 14 درصدی نسبت به سال قبل آن برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله احمدزاده کرمانی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از باغ 30 هکتاری و طرح توسعه تله کابین رامسر در جمع خبرنگاران افزود: براساس بررسیهای سازمان جهانی جهانگردی، ایران به لحاظ گردشگری در بین کشورهای جنوب شرق آسیا جایگاه مناسبی دارد.

وی اظهار داشت: ایران از نظر متوسط جهانی نرخ رشد گردشگری آن روند فزونی دارد و امیدوار کننده است.

احمدزاده با اشاره به رشد روزافزون گردشگران خارجی به ایران در مقایسه با سالهای قبل افزود: امسال در بخش گردشگران و خارجی و داخلی به ترتیب با رشد 14 و 260 درصدی ورودی به کشور مواجه بودیم.

وی همچنین از برنامه های سازمان گردشگری برای افزایش تعداد مجتمع های رفاهی در کشور تا پایان سال خبر داد.

احمد زاده با بیان اینکه مازندران از نظر جذب گردشگر داخلی و خارجی از جایگاه ممتازی نسبت به سایر استانها برخوردار است، افزود: با حمایت مدیران استانی باید تمامی طرحهای نیمه تمام گردشگری استان در سریعترین زمان ممکن بهره برداری شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: مازندران در بخش گردشگری سلامت از ظرفیتهای خوبی برخوردار است .

وی رامسر را از شهرهای نمونه گردشگری کشور دانست و گفت: با حمایت دولت اقدامات خوبی در بخشهای مختلف زیرساختهای این شهرستان انجام شده است.
 
احمدزاده کرمانی، ارتقا نمایندگی میراث فرهنگی رامسر به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان، را در صورت درخواست فرماندار بلامانع دانست.
 
رئیس سازمان گردشگری کشور در سفر یکروزه به مازندران ضمن بازدید از برخی طرحهای گردشگری غرب مازندران، چندین پروژه گردشگری را در مرکز استان افتتاح می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد