رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابوالفتح نیکنام:مدیران باید تعریف درستی از گردشگری داشته باشند

ابوالفتح نیکنام:

مدیران باید تعریف درستی از گردشگری داشته باشند


نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس:
مدیران باید تعریف درستی از گردشگری داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان نمونه گردشگری باید تعریف درست و قابل لمسی از گردشگری داشته باشد.

خبرگزاری فارس: مدیران باید تعریف درستی از گردشگری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابوالفتح نیکنام پنج‌شنبه شب در مراسم معارفه شهردار رامسر اظهار داشت: نصرت‌الله‌ کوزه‌گر نخستین شهردار بومی این شهرستان محسوب می‌شود و همین شاخصه علاوه بر وظایف ذاتی یک  شهردار، مسئولیت وی را دو چندان می‌کند.


وی اظهار داشت: شهردار باید عامل تغییر باشد  زیرا جمع حاضر به نمایندگی از مردم رامسر خواهان ایجاد تغییرات مثبت در سطح شهر هستند و البته این تغییرات باید در خور و شان شهرستان زیبای رامسر باشد.


فرماندار رامسر نیز با اعلام اینکه با معارفه شهردار رامسر انتظار چند ماهه در این بخش به پایان رسیده است، تصریح کرد: جایگاه و مرتبه شهرستان رامسر بالا بوده و  باید به طور ویژه در این بخش کار شود.


محمدصالح رضاخانی با اشاره به همیاری مردم در بخش مشارکت‌های مردمی بیان داشت: نگاه ویژه دولت به این شهرستان وظیفه ما را در قبال مدیریت بسیار سنگین کرده است.


فرماندار رامسر با اعلام اینکه در برخی مواقع مردم شهرستان با مدیران همکاری نمی‌کنند و این نقیصه متوجه مسئولان است، گفت: باید عیب کار را در خودمان جست‌وجو کنیم.


انتهای پیام/ص

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد