رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شهردار عروس شهرهای ایران رامسر، معرفی شد

شهردار عروس شهرهای ایران رامسر، معرفی شد

نسخه چاپیارسال به دوستان
بالاخره پس از هشت ماه؛
شهردار عروس شهرهای ایران معارفه شد

خبرگزاری فارس: پس از طی فراز و نشیب‌های بسیار در طول هشت ماه بعد از دستگیری شهردار رامسر، مراسم معارفه شهردار جدید رامسر برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر در این مراسم که پنج‌شنبه شب حضور با معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم در خانه ملت، مدیر کل دفتر امور شهری، فرماندار، بخشدار، شهرداران شهرهای همجوار، اعضای شورای اسلامی شهر‌های رامسر و کتالم و سادات شهر و جمع زیادی از بازاریان اصناف، سرمایه‌گذار این بخش‌های خصوصی و روسای بانک‌ها در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد، محمد طاهر چاوش‌ثانی رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در مورد مواهب خدادادی شهرستان رامسر سخن گفت و اظهار داشت: این مواهب خدادادی و داشته‌های شهرستان رامسر، مسؤلیت مسئولان آن را بسیار سنگین کرده و همه مدیران آن باید با همدلی و همیاری در راستای توسعه پایدار این شهرستان زیبا تلاش کرده و با عزم بیشتر برای آبادانی آن بکوشد.


وی اضافه کرد: مدیران شهرستان رامسر باید اهداف خود را طوری تعلیم و اجرایی کنند که رامسر به شأنیت و جایگاه واقعی خود برسد.


چاوش‌ثانی در ادامه به بیان وظایف ذاتی یک شهردار پرداخت و تصریح کرد: شهردار به مبنای مدیریت شهری است و با وجود اینکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی به شهرستان خدمت می‌رسانند اما هر گردشگری که وارد شهر می‌شود آن چه را که به ذهنش متبادر می‌شود بحث مدیریت شهری است.


وی خاطرنشان کرد: بنابراین اهمیت شهرداری و امور شهری بسیار مهم است.


رئیس شورای شهر رامسر در ادامه به برخی عملکردهای شورای دور سوم اشاره کرد و ادامه داد: با وجود چالش‌ها و موانع زیادی که در طول مدت عمر شورا وجود داشت، توانستیم این کشتی مدیریتی را تا به این جا برسانیم و امیدواریم بها انتصاب نصرت‌الله کوزه‌گر به سمت شهرداری رامسر


که بومی این شهرستان است، منشأ خیر و برکت برای این شهرستان شود.


انتهای پیام/ص

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد