رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دولت مخفی در رامسر

دولت مخفی در رامسر

با محور آزادگان دوران دفاع مقدس؛

'دولت مخفی' به تولید نزدیک شد

تهران - بازنویسی نهایی 24 قسمت از فیلمنامه مجموعه تلویزیونی 'دولت مخفی' که مصائب و مشکلات آزادگان و خانواده های آنان را در دوران جنگ تحمیلی به تصویر می کشد، به پایان رسیده است و تصویربرداری آن به زودی آغاز می شود.

'علیرضا جلالی' تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: عبدالحسن برزیده کارگردان این طرح تلویزیونی تاکنون 24 قسمت از این مجموعه 26 قسمتی را بازنویسی نهایی کرده و دو قسمت باقیمانده نیز مراحل پایانی بازنویسی را پشت سر می گذارند.

وی ادامه داد: برای ترسیم شرایط حاکم بر اردوگاه های عراق، فضاهای مورد نیاز در حوالی پرندک شهریار بازسازی شدند زیرا حدود نیمی از فضاهای-لوکیشن- محموعه در اردوگاه روایت می شود.

جلالی ادامه داد: تاکنون عوامل پشت دوربین این مجموعه انتخاب شده اند و در حال انتخاب بازیگران هستیم.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی 'دولت مخفی' توضیح داد: حدود 40 درصد از این مجموعه به خانواده های اسرای ایرانی اختصاص دارد تا مصائب و مشکلات آنان نیز در قاب تلویزیون دیده شود.

وی یادآورشد: از آنجا که برخی از شخصیت های این مجموعه از خطه شمال کشور هستند، بخش هایی از این مجموعه در حوالی شهرستان رامسر تصویربرداری خواهد شد.

تهیه کننده فیلم تلویزیونی 'دو به اضافه یک' ادامه داد: از آنجا که مجموعه دولت مخفی بازگو کننده مصائب و مشکلات آزادگان و خانواده های آنان است، مراحل تحقیق و نگارش فیلمنامه حدود دو سال زمان برد تا فضای جامعی از وضعیت اسرای ایرانی در اردوگاه های عراق ترسیم شود.

جلالی با بیان اینکه مجموعه تلویزیونی 'دولت مخفی' اواخر سال 92 برای پخش از شبکه دو سیما آماده می شود،گفت:تصویربرداری این مجموعه که در 26 قسمت 45دقیقه ای تولید خواهد شد، به زودی آغاز می شود.

تهیه کننده مجموعه دولت مخفی گفت که در ساخت این مجموعه تلویزیونی باید نهایت دقت به کار گرفته شود تا اثری روی آنتن برود که برای آزادگان و خانواده های آنان راضی کننده باشد.

فیلمنامه مجموعه تلویزیونی 'دولت مخفی' را داریوش ربیعی و رحمان سیفی آزاد به نگارش درآورده‌اند و به تهیه کنندگی مشترک علیرضا جلالی و حمید آخوندی و کارگردانی عبدالحسن برزیده تولید می شود.

فراهنگ**
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد