رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر، میزبان چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد

رامسر، میزبان چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد

طبری در گفتگو با مهر:
مازندران میزبان چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد شد
ساری - خبرگزاری مهر: معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش مازندران گفت: چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، با اکران 112 فیلم داخلی و خارجی در مازندران برگزار می شود.

علی اصغر طبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، با نمایش 112 فیلم ایرانی و خارجی در سینماهای پنج شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فیلمهای چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از بیست و سوم تا بیست و هفتم بهمن نمایش داده خواهد شد، اظهار داشت: فیلمهای جشنواره روزانه در چهار سانس بصورت سه سانس ویژه دانش آموزان و یک سانس ویژه معلمان و اولیا همزمان در شهرستانهای ساری، بابل، آمل، نوشهر و رامسر به روی پرده خواهد رفت.
 
طبری عنوان کرد: در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، 83 فیلم کوتاه و بلند به نمایش گذاشته می‌شود که هشت فیلم آن خارجی است.
 
وی بیان داشت: از هزار و 145 فیلم ایرانی رسیده به جشنواره 638 فیلم در بخش آزاد، 120 فیلم در بخش فرهنگیان و 387 فیلم در بخش دانش آموزی و از 271 فیلم خارجی از 43 کشور، 231 فیلم در بخش آزاد و 40 فیلم در بخش دانش آموزی بوده که پس از داوری 83 فیلم برگزیده و به مرحله پایانی راه یافتند.
 
طبری اذعان داشت: در این جشنوراه، 29 فیلم منتخب از چهل جشنواره گذشته برگزیده مسابقه چهلچله نمایش داده خواهد شد که 19 فلیم ایرانی و 10 فیلم خارجی است.
 
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: موضوعات فیلمهای جشنواره در راستای جهاد اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف، تحول در حوزه دانش، مهارت و تربیت، فرهنگ ملل و تعلیم و تربیت بوده است.
 
وی افزود: اهداف جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، بهره گیری از تواناییهای موجود در آموزش و پرورش در جهت گسترش فرهنگ آموزش دیداری و شنیداری، جذب مخاطبان بیشتر برای بهره گیری از رویدادها و نقشهای هنری، آشنایی دانش آموزان و فرهنگیان با محیط فرهنگی جشنواره با توجه به وجود فیلمسازان و تهیه کنندگان خارجی و آثار آنان و ایجاد ارتباط در سطح بین المللی است.  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد