رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وضعیت راه‌های ارتباطی روستاهای رانشی رامسر مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: وضعیت راه‌های ارتباطی روستاهای رانشی رامسر مطلوب نیست 

وضعیت راه‌های ارتباطی روستاهای رانشی رامسر مطلوب نیست
بخشدار رامسر:
وضعیت راه‌های ارتباطی روستاهای رانشی رامسر مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: بخشدار رامسر از وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی روستاهای لتر و مازوباغسر رامسر که بر اثر بارندگی دچار رانش شده بود، ابراز نگرانی کرد.

 

ابراهیم شیرود عشوریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر در مورد آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی روستاهای لتر و مازوباغسر شهرستان رامسر که در اثر بارندگی‌های اخیر دچار رانش شده بود، اظهار داشت: این رانش بیشتر شده و وضعیت راه‌های روستاه‌های نامبرده اصلا مطلوب نیست و نیاز به انجام کار اساسی دارد.
وی بیان داشت: البته طی تماسی که با مدیریت بحران استان انجام شد قرار است در هفته آینده مدیریت بحران استان به شهرستان رامسر بیایند تا از نزدیک این وضعیت را مشاهده کرده و تسهیلاتی را برای ساختن آن اختصاص دهند.
شیرودعشوریان با اشاره به اینکه در حال حاضر به مالکان زمین‌های مجاور راه‌های رانش شده در این روستاها تسهیلاتی از سوی بخشداری داده شد، تصریح کرد: این تسهیلات به این منظور اختصاص داده شد، تا آنها بتوانند در زمین های خود دیواره‌ای ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه اداره راه و ترابری شهرستان رامسر نیز همکاری لازم را انجام می‌دهد تا وضعیت این راه‌ها کمی بهتر شده و تردد در آن به حالت معمول برگردد، خاطر نشان کرد: باید بعد از اختصاص تسهیلات اقدامات اساسی آن انجام شود.
بخشدار مرکزی شهرستان رامسر همچنین گفت: در محور میرزا کوچک خان رامسر چند نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که توسط بخشداری، اداره راه و ترابری و پلیس راهور بازدید شد  و مقرر شد، تا تمهیداتی نظیر سرعت‌گیر و علائم رانندگی در این مسیر نصب شود تا این نقاط حادثه‌خیز این نقطه نیز کاهش یابد.
انتهای پیام/م30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد