رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آغاز به کار تصفیه‌خانه آب رامسر

خبرگزاری فارس: آغاز به کار تصفیه‌خانه آب رامسر 

آغاز به کار تصفیه‌خانه آب رامسر
فرماندار رامسر خبر داد:
آغاز به کار تصفیه‌خانه آب رامسر

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر از آغاز به کار پیمانکار پروژه تصفیه خانه رامسر به زودی خبر داد.

 

 محمدصالح رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر در مورد آخرین وضعیت پروژه تصفیه‌خانه آب رامسر اظهار داشت: شنبه هفته جاری در جلسه‌ای که با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان، پیمانکار پروژه تصفیه خانه در اتاق کار معاون عمرانی استاندار برگزار شد، با توجه به مشکلات و اختلافاتی که بین پیمانکار و آب منطقه‌ای  استان برای ادامه اجرای پروژه وجود داشت قرار بر آن شد تا پیمانکار تمهیدات لازم را برای فعال کردن مجدد پروژه تصفیه‌خانه را آغاز کند.
وی با اشاره به  وضعیت نامطلوب آب شرب شهرستان رامسر گفت: در صحبتی که با پیمانکار تصفیه‌خانه از سوی فرمانداری انجام شد، پیمانکار عنوان کرد که اکنون کار را با روند کندی شروع کرده‌ایم و به محض اتخاذ تمهید‌های لازم به روند اجرای آن شتاب می‌دهیم.
فرماندار رامسر  درباره  وضعیت مطالبات پیمانکار این پروژه ادامه داد: در حال حاضر تصفیه‌خانه رامسر مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار مصوب و 800 میلیون تومان نقدینگی دارد که به خاطر اختلافات بین آب منطقه‌ای استان و پیمانکار این پول به حساب پروژه واریز نشده است و نیازمند عقد قرارداد است که پس از عقد آن مبلغ 800 میلیون تومان به حساب پروژه واریز می‌شود.
وی در مورد مطالبات پیمانکار نیز بیان داشت: قرار شد تا پیمانکار آخرین صورت وضعیت خود را به آب منطقه‌ای استان ارائه دهد و مشاور آن را بررسی کند تا پس از آن مطالبات پیمانکار نیز پرداخته شود.
رضاخانی همچنین درباره آخرین وضعیت هتل هفت ستاره سماموس رامسر نیز گفت: حدود دو هفته قبل با حضور دستگاه‌های نظارتی و مسئولان مرتبط کشوری جلسه‌ای در تهران برگزار شد که در آن جلسه با توجه به پیگیری‌هایی که سرمایه‌گذار این پروژه انجام داده بود و نکاتی را هم به مدیران ارشد عنوان کرده بود قرار بر آن شد تا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور با بررسی‌های دقیق‌تر وضعیت آن را پیگیری کند و نتیجه را به معاون اول رئیس جمهور اعلام کند.
 فرماندار رامسر خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذار این پروژه دوباره عنوان می‌کند که برای ساخت آن مصر است اگر چه ما پروژه را با وضعیت کنونی متوقف می‌دانیم‌.
انتهای پیام/خ۳۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد