رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از رامسر تا گلوگاه بخاری چکه‌ای در مدارس نداریم

خبرگزاری فارس: بخاری چکه‌ای در مدارس مازندران نداریم
از رامسر تا گلوگاه بخاری چکه‌ای در مدارس نداریم
مدیرکل نوسازی مدارس مازندران:
بخاری چکه‌ای در مدارس مازندران نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس مازندران از مقاوم سازی 84 فضای آموزشی در استان خبر داد و گفت: هیچ بخاری چکه‌ای در مدارس استان نداریم.


علی نبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 44 پروژه تحویل آموزش و پرورش استان شده و هم اکنون نیز 40 پروژه مقاوم‌سازی از گلوگاه تا رامسر در حال اجرا قرار دارد که یک پروژه نیز در شهرستان فریدونکنار قرار دارد که پیشرفت بسیار مناسبی دارد.
وی افزود: سعی می‌کنیم در کمتر از سه ماه همه این پروژه‌ها را تحویل آموزش و پرورش دهیم و مقاوم‌سازی‌های مطلوب انجام شود و طرح هنرستان فریدونکنار نیز تا هفته معلم تحویل می‌شود.
به گفته مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران، در حوزه مصوبات سفر هیئت دولت، پنج هنرستان داشتیم و مدارس شبانه‌روزی نیز پنج مورد بوده که یکی از آنها بهره‌برداری شد و در دهه مبارک فجر یک واحد هنرستان در ساری نیز بازگشایی می‌شود.
وی تصریح کرد: همه پروژه‌های سفرهای ریاست جمهوری مرتبط با اداره کل تجهیز و نوسازی مازندران در شش ماهه نخست سال آینده عملیاتی و بهره‌برداری می‌شود.
نبیان بیان کرد: در دوره سوم سفر نیز بحث‌های سیستم‌های گرمایشی را برای مدارس استان داشتیم که بعضی موارد در سال گذشته انجام شده است.
وی ادامه داد: هیچ بخاری چکه‌ای در مدارس استان نداریم و با درخواست ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها بخاری‌های استاندارد خریداری شده به مدارس مناطق مختلف تحویل می‌شود.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران تصریح کرد: از اعتبارات یک میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات بود که مقام عالی وزارت دستور داده که هم‌تراز با این اعتبارات تجهیزات جدید خریداری شده و تجهیزات اماکن آموزشی آموزش و پرورش در سراسر استان مازندران محقق شده است.
وی افزود: بیش از 4 هزار مدرسه در استان مازندران فعالیت دارند و ساخت و سازهای ما با توجه نظر وزارت آموزش و پرورش به سمت وسوی ایجاد فضاهای آموزشی فنی وحرفه‌ای و کار و دانش قرار گرفته است.
نبیان گفت: هیچ یک از مدارس استان در بافت فرسوده قرار ندارند.
انتهای پیام/غ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد