رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خبرگزاری فارس: نماز عید قربان در امامزاده‌ها رامسر برپا می‌شود ن

خبرگزاری فارس: نماز عید قربان در امامزاده‌ها رامسر برپا می‌شود
نماز عید قربان در امامزاده‌ها رامسر
رئیس اوقاف و امور خیریه رامسر:
نماز عید قربان در امامزاده‌ها رامسر برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه رامسر از برپایی نماز عید قربان و دعای این روز در کنار آستان مقدس امامزادگان آقا پلاسید و آقا بسمل خبر داد.


حجت الاسلام حسین قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر با تبریک دهه ولایت و امامت و همچنین برشمردن فیوضات و برکات مربوط به این دهه معنوی از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط اداره اوقاف رامسر در این دهه خبر داد و بیان داشت: برگزاری دعای روز عرفه در کنار بقاع متبرکه  شهرستان، برپایی  نماز عید قربان و دعای این روز در کنار آستان مقدس امامزادگان آقا پلاسید و آقا بسمل، غبار روبی از مزار شهدای سادات شهر از جمله برنامه‌هایی است که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر در دهه ولایت و اما مت تدارک دیده است.

وی بیان داشت: همایش بزرگ سادات غرب مازندران در این دهه در سادات شهر رامسر برگزار می‌شود.
 قبادی ادامه داد: بزرگ‌ترین رویداد قرآنی سال در دهه ولایت و امامت با شرکت نهادها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و مردم در رامسر برگزار می‌شود که برگزیدگان در این مسابقات معنوی به استان معرفی شده و در صورت کسب رتبه به کشور و حتی به سطح بین‌المللی راه می‌یابند.
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر همچنین از برگزاری همایش تقدیر از واقفان نیک اندیش، خیران و هیئت امنای مساجد شهرستان در این دهه خبر داد و اذعان داشت: جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در کنار بقاع شهرستان  رامسر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد