رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ادامه "جنون دو نفره" در رامسر

 

ادامه  "جنون دو نفره" در رامسر

تصویربرداری "جنون دو نفره" در شمال کشور ادامه دارد
تصویربرداری فیلم تلویزیونی "جنون دو نفره" به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی محمدرضا خجسته در رامسر ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، تصویربرداری این فیلم در سکانس‌های شمال کشور با بازی بهاره رهنما، پروین دخت یزدانیان و سروش صحت ادامه دارد.
 
فیلم تلویزیونی "جنون دونفره" دو قهرمان اصلی دارد. سحر دندانپزشک و آرش وکیل است. این زن و شوهر با وجود وضع مالی خوب امکانات مناسب و جایگاه اجتماعی در خور با هم دچار مشکلاتی می‌شوند، مشکلات و مشاجراتی که این زن و شوهر جوان را تا مرز جدایی پیش می‌برد ولی در نهایت اعتقاد و توسل آن‌ها را به آغوش خانواده باز می‌گرداند.
 
محمد رضا خجسته تهیه‌کنننده این فیلم تلویزیونی درباره دلایل تولید این کار گفت: در جامعه اسلامی خانواده‌محور و مبنای توسعه است. ما اعتقاد داریم که جامعه سالم در گرو خانواده سالم است و برای ایجاد و حفظ خانواده سالم تک‌تک افراد مسئول هستند و نقش دارند و البته در این نقش‌پذیری سهم رسانه‌ها بیشتر است. رسانه‌ها می‌توانند با ایجاد آگاهی و امید در میان مردم، جامعه را برای داشتن خانواده‌های سالم یاری دهند.
 
این اثر کاری از گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه اول سیما است که برای پخش از این شبکه در روز عید غدیر آماده می‌شود و هم اکنون بیش از 75 درصد از تصویربرداری آن در تهران و‌ رامسر انجام شده و کار تدوین نیز به صورت همزمان آغاز شده است.
 
فیلمنامه این فیلم را فروغ فروهیده به نگارش درآورده و بازنویسی نهایی آن را صادق کرمیار بر عهده داشته است. وی جز تله‌فیلم‌های متعددی که در گونه‌‌های مختلف ساخته کارگردان سریال "یک روز قبل" هم بود که سال گذشته پخش شد.
 
دیگر عوامل جنون دو نفره عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مجتبی رحیمی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، مدیر صدا برداری: فرخ فدایی، طراح صحنه و لباس: حسین منصور فلاح، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سید هاشم میرطالبی، طراح چهره پردازی: حامد علی بخشی، منشی صحنه : مرضیه آذری، مدیر تدارکات: مسعود شرفی کیا و ناظر پروژه: ناصر فرضی زاده.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد