رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری نخستین کارگروه اشتغال و گردشگری استان در رامسر

خبرگزاری فارس: زمینه‌سازی حضور رئیس جمهور در جشن ثبت جهانی باغ عباس‌آباد
برگزاری نخستین کارگروه اشتغال و گردشگری استان در رامسر
در کارگروه گردشگری مازندران مطرح می‌شود؛
زمینه‌سازی حضور رئیس جمهور در جشن ثبت جهانی باغ عباس‌آباد

خبرگزاری فارس: زمینه‌سازی برای حضور احمدی‌نژاد در جشن ثبت جهانی باغ ملی عباس‌آباد بهشهر یکی از موضوع‌های مهم بحث کارگروه اشتغال و گردشگری این استان است.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، پس از برگزاری نخستین کارگروه اشتغال و گردشگری استان در رامسر، دومین کارگروه سال جاری آن در منطقه تفریحی توریستی عباس آباد بهشهر عصر امروز با حضور سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران و معاونان ایشان همچنین با شرکت بیش از 120 مدیر استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.


البته نشست امروز تلفیقی از کارگروه‌های اشتغال، گردشگری و مسکن است و در اهمیت کارگروه‌هایی از این دست همین بس که استاندار مازندران شرکت مدیران مدعو را در آن الزامی دانسته و همه ماموریت‌ها، مرخصی‌ها و جلسات در این روز لغو شده است.


به گزارش فارس، از آنجا که دور چهارم سفرهای استانی محمود احمدی‌نژاد آغاز شده، استان مازندران هم در تکاپوی گرفتن بهترین نتیجه از حضور رئیس جمهور است و در این راستا زمینه‌سازی برای حضور محمود احمدی‌نژاد در جشن ثبت جهانی باغ عباس آباد یکی از برنامه‌های مهم استانی به شمار می‌رود.


کارگروه اشتغال و گردشگری استان هم که امروز در عباس‌برگزار می‌شود صرف نظر از بحث‌های استانی در حوزه‌های اشتغال و صنعت توریسم، برای آشنایی مدیران با این مجموعه زیبا و دیدنی به جای مانده از دوران صفوی است که به نوعی از نگاه و توجه مدیران مغفول مانده است. 


انتهای پیام/ن

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:18

درود بر احمدینژاد دلاور0 جانم فدای رهبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد