رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آذری در رامسر اعلام کرد: راه ساری سقوط نمی کند

 

آذری در رامسر اعلام کرد:  

راه ساری سقوط نمی کند

 آذری: راه ساری سقوط نمی کند

مصطفی آذری درباره شرایط راه ساری در تعطیلات لیگ، عنوان کرد: سه روز است که در رامسر اردو بر پا کرده‌ایم و بیشتر تمرینات‌مان را در فضای باز و خارج از سالن برگزار می‌کنیم. به همین دلیل بازیکنان از نظر روحی شارژ شده‌اند و از آن خستگی مفرطی که در سالن داشتیم، خارج شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: هوای رامسر به هیچ وجه مساعد نیست و بارندگی شدید است. به همین دلیل بازی تدارکاتی با تیم بندرانزلی انجام نشده و بازی با تیم تنکابنی را جایگزین آن کردیم.

آذری همچنین با اشاره به این که از ابتدای فصل تا به حال سه بار استفعاء داده است، گفت: ابتدای هفته دوم استعفایم را خدمت مدیر عامل باشگاه ارائه کردم، اما با توجه به این که حتی صحبت‌های شدیدی نیز انجام داده بودم، با استعفایم موافقت نشد. من هم چون به تیم تعصب دارم ماندم و ادامه خواهم داد‌ اما هر زمان که مربی دیگری را جایگزین ‌کنند، بنده حاضرم حتی به وی کمک هم کنم.

سرمربی راه ساری در ادامه، خاطر نشان کرد: در این فصل، عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا راه ساری نتواند مثل دوره‌های قبلی لیگ، فصل را خوب آغاز کند. یکی از آن عوامل از دست دادن بازیکنانی بود که خودمان آن‌ها را از چند سال قبل ساختیم. دلیل بعدی مشکلات مالی و جذب نکردن بازیکن بود که باعث شد تا راه ساری امسال را بدتر از همه سال‌ها آغاز کند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا راه ساری امسال در لیگ باقی خواهد ماند یا نه، بیان کرد: 100 درصد امسال سقوط نخواهیم کرد. مطمئن باشید چه آذری باشد چه نباشد، راه ساری در لیگ باقی خواهد ماند. هواداران نیز شک نکنند که در هفته‌های پیش‌رو از انتهای جدول جدا می‌شویم، چون بازی‌های آینده نسبت به بازی‌های قبلی راحت‌تر هستند.

آذری در پایان درباره بازگشت محمود لطفی به تیم پس از چند هفته بازی نکردن که به دلیل اعتراض به مشکلات مالی بود، تاکید کرد: لطفی به تیم برگشته و دو جلسه نیز با تیم تمرین کرده است. البته این تمرین قبل از اردوی رامسر بوده است، اما فعلا وی در رامسر به ما ملحق نشده است. به هر حال لطفی قول داده است که در ساری بماند.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری معتقد است عوامل متعددی در نتیجه‌ نگرفتن تیمش دخیل بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد