رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کسب رتبه نخست توسط دادیار دادسرای عمومی و انقلاب رامسر

http://www.dadgostari-kurdistan.ir/Portals/0/News/188.jpg

کسب رتبه نخست توسط دادیار دادسرای عمومی و انقلاب رامسر

دوره پنجم طرح جشنواره‌ی رای با شرکت یک چهارم قضات شاغل در دادگستری استان مازندران در چهار گروه برگزار شد و قضات برتر معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدحبیب الله قاسم پورگنجی، معاون آموزش دادگستری استان مازندران در این باره گفت: هیات داوران با در نظر گرفتن شاخصه های رای قوی و مستحکم از جمله قوت استدلال، استناد به قانون، شفافیت، صراحت، وجود نداشتن تضاد، ادبیات حقوقی، گردش کار مناسب، معرفی دقیق و محترمانه طرفین و وکلای آنها، پس از ارزیابی آراء واصله، قضات برتر را در سه گروه محاکم عمومی حقوقی و خانواده، محاکم عمومی جزایی و انقلاب و دادسرای عمومی و انقلاب اعلام کردند.

وی ادامه داد: در گروه محاکم عمومی حقوقی و خانواده علی رحیم پور کامی (رییس شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی بابلسر)، حسن رضایی منفرد (رییس شعبه دو دادگاه عمومی حقوقی بهشهر) و صادق غلام نتاج (رییس شعبه شش دادگاه عمومی حقوقی بابل) به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و در گروه محاکم عمومی جزایی و انقلاب سید ابوالقاسم پطرودی (رییس شعبه اول دادگاه انقلاب ساری) رتبه اول و محمد صادق سوادکوهی (رییس شعبه دو دادگاه انقلاب ساری) رتبه دوم را کسب کردند و در گروه دادسرای عمومی و انقلاب امیر حسین رضایی نژاد (دادیار دادسرای عمومی و انقلاب رامسر) رتبه اول را کسب کرد.

پورگنجی در پایان گفت: با تصویب ششمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی آموزشی دادگستری استان مازندران تا پایان سال جاری با برگزاری همایش از برگزیدگان قدردانی می شود.

انتهای پیام

رامسرنیوز:

کسب رتبه نخست استانی توسط آقای امیر حسین رضایی نژاد دادیار محترم دادسرای عمومی و انقلاب رامسر در جشنواره‌ی رای دادگستری استان مازندران را به ایشان و قضات و کارکنان دادگستری شهرستان رامسر تبریک می گوییم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد