رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در رامسر اعلام شد:تحصیل 7 هزار دانش‌آموز در مدارس معارف اسلامی

خبرگزاری فارس: تحصیل 7 هزار دانش‌آموز در مدارس معارف اسلامی
در رامسر اعلام شد:
تحصیل 7 هزار دانش‌آموز در مدارس معارف اسلامی
مدیرکل مدارس معارف اسلامی خبر داد:
تحصیل 7 هزار دانش‌آموز در مدارس معارف اسلامی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدارس معارف اسلامی از اشتغال به تحصیل 7 هزار دانش‌آموز در مدارس صدرا در کشور خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سید محمدصادق سیفی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح دومین اردوی نخبگان صدرا و مدارس معارف اسلامی سراسر کشور (ویژه دختران در مقطع دبیرستان) که در اردوگاه میرزا کوچک خان شهرستان رامسر برگزار شد، گفت: در حال حاضر در سطح کشور حدود 130 مدرسه معارف اسلامی وجود دارد که 26 مدرسه مربوط به مدرسه عالی شهید مطهری و 100 دبیرستان متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی ابراز داشت: ظرفیت پذیرش دانش‌آموزی این مدارس در حال حاضر حدود 12 هزار نفر است که به‌دلیل تکمیل نبودن به لحاظ پایه‌های تحصیلی اکنون  حدود 7 هزار نفر  دانش‌آموز در مقطع دبیرستان  در پایه‌های دوم، سوم و چهارم در حال تحصیل در مدارس معارف اسلامی کشور هستند.
سیفی ادامه داد: امیدواریم با معرفی این رشته توسط مدیران مدرسه راهنمایی و ائمه جمعه و با حمایت فرمانداران و آموزش و پرورش شاهد حضور روز افزون دانش‌آموزان در این رشته باشیم و دانش‌آموزان از نزدیک با برکات این رشته تحصیلی آشنا شوند.
مدیرکل مدارس معارف اسلامی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن، گسترش این گونه مدارس به‌دلیل محتوای دروسی که در این مدارس تدریس می‌شود متناسب با مقابله تهاجم فرهنگی دشمن بوده ، بنابراین تاثیر بسزایی را در این زمینه دارد.
وی همچنین عمده موفقیت این رشته را در فوق برنامه‌هایی دانست که علاوه بر دروس آموزش و پرورش، دروس دیگری برگرفته از درس‌های حوزوی و دانشگاهی برای دانش‌آموزان این مدرسه در راستای سازندگی و تربیت مضاعف تدریس می‌شود.
این مسئول در پایان اذعان داشت: همین امر موجب پیشتاز بودن این دانش‌آموزان شده است و مدارس صدرا در واقع ظرفیت بزرگی برای کشور است.
انتهای پیام/ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد