رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اردوی رامسر می‌تواند برای فوتسال راه‌ساری مفید باشد

خبرگزاری فارس: اردوی رامسر می‌تواند برای فوتسال راه‌ساری مفید باشد
 اردوی رامسر می‌تواند برای فوتسال راه‌ساری مفید باشد
مدیرعامل راه ساری:
اردوی رامسر می‌تواند برای فوتسال راه‌ساری مفید باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری گفت: اردوی چهار روزه رامسر در ادامه مسابقات لیگ می‌تواند برای بازیکنان راه ساری مفید و موثر باشد.


سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در اردوی رامسر قرار است در کنار آمادگی بیشتر بازیکنان دو بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی در این شهرستان برگزار شود.


وی گفت: تیم  پس از تعطیلات لیگ به هماهنگی بهتر خواهد رسید و نتایج و ناکامی هفت بازی گذشته را با چند پیروزی جبران می‌کند.


مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: درست است که تیم نتوانسته انتظارات دوستداران این تیم را برآورده کند ولی کاملا از کادر فنی و بازیکنان رضایت دارم و باید به آنان فرصت داد.


نجاریان افزود: تنها مشکل و معضل حال حاضر تیم مساعدت مالی است که بازیکنان و کادر فنی با این مشکلات به ویژه بی‌پولی دسته و پنجه نرم می‌کنند.


وی در ادامه بیان داشت: در تعطیلات لیگ برای آمادگی بدنی بهتر بازیکنان یک مربی بدنساز خوب بومی جذب کردیم که این مربی بدنساز به مدت 12 روز در اختیار تیم بود و تا حدودی زیادی بازیکنان با آمادگی بدنی بیشتر در ادامه لیگ حضور یابند.


مدیرعامل راه ساری درباره نتایج ضعیف و دور از انتظار این تیم در لیگ امسال گفت: تیم راه ساری یکی از تیم‌های جوان لیگ است که امسال نسبت به سال‌های گذشته حتی جوان‌تر شده که در کنار جوانی چند بازیکن کلیدی که در اختیار داشت به نوعی از تیم جدا شدند و به نوعی ترکیب تیم کاملا جوان و بی‌تجربه شدند.


نجاریان در ادامه یادآور شد: از هفت بازی که در لیگ انجام دادیم همگی تیم‌ها مدعی و صدرنشین بودند و با توجه به بازی خوب و منطقی که بازیکنان در زمین ارائه می‌دهند در انجام ضربات آخر بی‌دقتی می‌کنند و نمی‌توانند توپ را به گل تبدیل کنند.


وی خاطرنشان کرد: تیم راه ساری یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتسال کشور است که دوستداران این باشگاه بازی‌ها و نتایج این تیم را پیگیری می‌کنند که همین مسئله باعث وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.


نجاریان عنوان کرد: به دوستداران تیم قول می‌دهم که ناکامی و نتایج ضعیف را پس از تعطیلات سه هفته‌ای لیگ بازیکنان و کادر فنی با چند پیروزی پیاپی جبران خواهند کرد.


مدیر عامل راه ساری در پایان اذعان داشت: جایگاه سیزدهم به هیچ عنوان برای تیم راه ساری منطقی نیست و مطمئنا در هفته‌های آینده تیم از این رده بالاتر خواهد رفت تا دل هزاران هوادار راه ساری شاد شود.  


به گزارش فارس، تیم راه ساری پس از تعطیلات سه هفته‌ای در روز هفتم آبان ماه از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان تیم علم و ادب مشهد است.


راه ساری هم اکنون با سه امتیاز در رده سیزدهم جدول چهارده تیم قرار دارد که این نتیجه در طول حضور راه ساری در لیگ برتر بی‌سابقه بود.


انتهای پیام/ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد