رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آغاز دومین اردوی دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: دومین اردوی دانش‌آموزی
 آغاز
دومین اردوی دانش‌آموزی "نخبگان صدرا" در رامسر

دومین اردوی دانش‌آموزی "نخبگان صدرا" فردا آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: دومین اردوی دانش‌آموزی «نخبگان صدرا»، فردا با حضور 800 نفر از برگزیدگان دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا در رامسر آغاز می‌شود.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، دومین اردوی «نخبگان صدرا» با حضور برگزیدگان علمی، اخلاقی، فرهنگی و نیز منتخبان مسابقات کشوری، استانی و شهرستانی مدارس صدرا از فردا چهارشنبه 27 لغایت جمعه 29 مهرماه ویژه دانش‌آموزان دختر و از 4 لغایت 6 آبان‌ماه با حضور دانش‌آموزان پسر در اردوگاه میرزا کوچک‌خان شهرستان رامسر برگزار می‌شود.



جواد اصلان‌بیگی سرپرست معاونت فرهنگی دانش‌آموزی سازمان مداس معارف اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: این اردو با هدف تکریم و تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده علمی و فرهنگی، الگوسازی برای سایر دانش‌آموزان و ارائه برنامه‌های تفریحی و آموزش‌های کارگاهی علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.



وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی بصیرت دینی، مهارت‌های زندگی، توجیه دروس معارف، برنامه روحانی عطر عاشقی و سایر فعالیت‌های اردویی، از جمله برنامه‌های این اردو خواهد بود و از مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌ها نیز برای حضور در این برنامه دعوت شده است.



به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس معارف اسلامی، هم‌اکنون حدود یک‌صد دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا با بیش از 4 هزار دانش‌آموز در سطح کشور دایر است.


انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد