رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دستگیری قاچاقچی قزوینی در رامسر

خبرگزاری فارس: انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قزوین
دستگیری قاچاقچی قزوینی در رامسر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد:
انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قزوین و دستگیری 14 نفر در ابن ارتباط خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قاسم غیاثوند پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیان کرد: با توجه به وظایف و مأموریت پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قزوین و در راستای برخورد با سر شبکه‌ها و سر باندهای ورود مواد مخدر به داخل استان، پلیس مبارزه با مواد مخدر با توجه به گزارش‌هایی که از شهرک اقبالیه، چوبین‌در و قزوین واصل شد، موضوع را در دستور کار عملیاتی قرار داد.


وی ادامه داد: با هماهنگی که با دادستان مرکز استان و دادستان شهرستان تاکستان صورت گرفت، دو باند وارد کننده مواد مخدر از نوع هروئین از ارومیه به سمت قزوین شناسایی و تمام اعضای باند دستگیر شدند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اقداماتی که صورت گرفت، 18 کیلوگرم هروئین و پنج دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد و در مجموع 14 نفر اعضای باند قاچاق، تزانزیت، تهیه و توزیع مواد مخدر در استان قزوین و استان مازندران (شهرستان رامسر) دستگیر شدند که در این راستا با هماهنگی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامسر و دستگاه قضایی، محل اختفای متهمان شناسایی و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.


وی با اشاره به ورود مواد مخدر توسط این باند از ارومیه به قزوین توضیح داد: سر شبکه این باند در شهرستان کرج ساکن بود و با هماهنگی‌هایی که با صاحب مواد مخدر در ارومیه داشت، مواد مخدر را به استان قزوین وارد می‌کرد و افرادی در ساعت خاصی از شب، مواد مخدر را در استان قزوین تحویل می‌گرفتند که با اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر  در شهرک اقبالیه و ورودی دو راه همدان در دو اقدام پلیسی، مقدار 18 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.


غیاثوند عنوان کرد: از میان 14 نفر افراد دستگیر شده، دو نفر بارکش بودند و سر شبکه‌ها که از افراد باسابقه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و تحت پیگرد دستگاه قضایی بودند، شناسایی و دستگیر شدند و احکامی در ارتباط با متهمان توسط دستگاه قضایی صادر شده است که با اقدامات دستگاه قضایی برخورد محکم با این سوداگران مرگ صورت خواهد گرفت.


وی اعلام کرد: اعضای این باند 25 تا 30 سال سن دارند و در بین دستگیرشدگان هشت نفر قاچاقچی، دو نفر بارکش، سه نفر توزیع کننده و پنج نفر نگهدارنده و مصرف کننده بودند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین یادآور شد: سرکرده باند که 30 سال سن دارد، اهل قزوین بوده و در کرج ساکن بود و این فرد سابقه‌دار بوده و چهار سال تحت تعقیب بود، البته این فرد خارج از استان قزوین بود و اگر در این استان بود قطع یقین دستگیر می‌شد و با اقداماتی که انجام شد، در شهرستان رامسر شناسایی و دستگیر شد و حوزه فعالیت وی نیز گسترده بود.


انتهای پیام/آ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد