رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

لیموترش 10000 بار قوی تر از شیمی درمانی!

رامسری های عزیز؛ آیا می دانید؟

لیموترش 10000 بار قوی تر از شیمی درمانی!

بسیار موثر در نابودی سلولهای سرطانی
لیموترش 10000 بار قوی تر از شیمی درمانی!
لیموترش محصولی معجزه گر در نابودی سلولهای سرطانی است و 10.000 بار قوی تر از شیمی درمانی عمل میکند ولی چرا ما چیزی درباره آن نمیدانیم!؟

به گزارش سرویس علمی وفناوری جام نیوز به نقل از ام اس سنتر درتاریخ 18 اکتبر 2011 (26 مهر)، لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلولهای سرطانی است و 10.000 بار قوی تر از شیمی درمانی عمل میکند ولی چرا ما چیزی درباره آن نمیدانیم!؟ زیرا آزمایشگاه ها در ساختن ترکیبات آن سود بسیار زیادی کسب میکنند! اینک شما میتوانید به دوست نیازمند خود کمک کنید از طریق اینکه به او بگوئید که آب لیمو ترش در جلوگیری از سرطان سودمند است. علاوه بر این طعم آن بسیار خوشایند است و عوارض جانبی شیمی درمانی را ندارد.

اگر میتوانید یک درخت لیمو در حیاط یا پاسیوی خود بکارید و از میوه معجزه آسای آن بهره ببرید. بسیاری از مردم در اثر سرطان میمیرند در حالیکه این راز همچنان حفظ میشود تا منافع شرکتهای داروسازی به خطر نیفتد. لیمو ترش را میتوان به صورتهای متفاوت مصرف نمود، قسمت گوشتی آن را خورد یا آب آن را مصرف نمود. به صورت شربت و یا صور دیگر، جالب ترین خاصیت آن اثرش بر روی کیست ها و تومورهاست.
در مورد این گیاه ثابت شده است که درمان همه انواع سرطان است. همچنین بعنوان یک ضد قارچ و عفونت و کرمها محسوب میشود. فشار خون بالا را تنظیم میکند و ضد افسردگی است و با استرس و اختلالات عصبی مبارزه میکند.
بسیار جالب است که منبع چنین اطلاعاتی یکی از بزرگترین تولید کننده های دارو در دنیا است. این کارخانه بزرگ دارویی فاش ساخته است که آزمایشاتی که از سال 1970 انجام شده نشان میدهند که لیمو ترش سلول های سرطانی را در 12 نوع سرطان از جمله سرطان روده، سینه، پروستات، ریه و پانکراس نابود میکند و جالب تر از همه اینکه این نوع درمان با عصاره لیمو نه تنها سلولهای سرطانی را نابود میکند، بلکه سلولهای سالم را نیز آلوده نمی نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد