رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

«جنون دو نفره» در رامسر

«جنون دو نفره» در رامسر

«جنون دو نفره» بهاره رهنما و سروش صحت کلید خورد

تلویزیون - ایسنا نوشت:

فیلم تلویزیونی «جنون دو نفره» محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما کلید خورد.
این فیلم را صادق کرمیار کارگردانی می‌کند و بهاره رهنما و سروش صحت بازیگران اصلی آن هستند.
رهنما در «جنون دو نفره» نقش یک دکتر دندانپزشک را بازی می‌کند و نقش مقابل و همسر او را سروش صحت بر عهده دارد که او نیز وکیل پایه یک دادگستری است.

این زن و شوهر تحصیلکرده با وجود داشتن زندگی و امکانات مناسب و جایگاه اجتماعی خوب قادر نیستند مشکلات زناشویی خود را حل کنند و به همین دلیل تا مرز طلاق پیش می‌روند.
«جنون دو نفره» درونمایه‌ اجتماعی و خانوادگی دارد. کرمیار این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از فروغ فروهیده کارگردانی می‌کند. کرمیار فیلمنامه را بازنویسی نیز کرده است. از او سال گذشته سریال «یک روز قبل» پخش شد.
تهیه‌کنندگی «جنون دو نفره» را محمدرضا خجسته برعهده دارد. عوامل این فیلم پس از تصویربرداری صحنه های مربوط به تهران به رامسر سفر خواهند کرد.

شهزاد صفوی، وحید حیدری، بیتا کریمخانی دیگر بازیگران این تله فیلم هستند و هیوا کاظم‌نژاد و علی کرمیار به عنوان بازیگران خردسال گروه را همراهی می کنند.

دیگر عوامل «جنون دو نفره» عبارتند از مدیر تصویربرداری: مجتبی رحیمی، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، مدیر صدا‌برداری: فرخ فدایی، طراح صحنه و لباس: حسین منصور فلاح، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سید هاشم میرطالبی، طراح چهره‌پردازی: حامد علی بخشی، منشی صحنه: مرضیه آذری، مدیر تدارکات: مسعود شرفی‌کیا و عکاس: محمد رحمانی صادق.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد