رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابوالفتح نیکنام: زیاده خواهی مدیران قیمت خودرو را افزایش داده ا

ابوالفتح نیکنام:

زیاده خواهی مدیران قیمت خودرو را افزایش داده است

ابوالفتح نیکنام:

زیاده‌خواهی مدیران بهای خودرو را افزایش داده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که افزایش بهای خودروهای تولید داخل نتیجه زیاده‌خواهی مدیران، جبران سوءمدیریت و کاهش هزینه‌های خود است، گفت: تنها راه برای کاهش بهای خودرو آزاد کردن واردات خودرو به کشور است.

ابوالفتح نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، از افزایش بهای خودرو در ماه‌های اخیر انتقاد کرد و افزود: افزایش بهای خودروهای تولید داخل نتیجه زیاده‌خواهی مدیران، جبران سوءمدیریت و کاهش هزینه‌های خود است.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه خودروسازان داخلی با عدم ارتقا سطح کیفی محصول‌های خود هیچ توجیهی را برای افزایش بهای خودرو باقی نگذاشته‌اند.

وی درباره راهکار کاهش بهای خودرو در بازارهای داخلی، تأکید کرد: تنها راه برای کاهش بهای خودرو آزاد کردن واردات خودرو به کشور است.

متأسفانه مردم ایران باید تاوان سوءمدیریت‌ خودروسازانی که کمترین احساسی به مردم ندارند را بدهند 

نیکنام ادامه داد: در شرایطی که واردات خودرو به کشور آزاد شود مردم استقبال مناسبی از خودروهای باکیفیت و البته ارزان وارداتی می‌کنند و خودروسازان داخلی برای ماندن در بازار مجبور به تولید خودروی باکیفیت با قیمت پایین می‌شوند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با بیان این که خودروسازان داخلی بدون رعایت کردن انصاف بهای محصول‌های خود را افزایش داده‌اند، تصریح کرد: متأسفانه مردم ایران باید تاوان سوءمدیریت‌ خودروسازانی که کمترین احساسی به مردم ندارند را بدهند./

پایان پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد