رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

با همسرم یک سفر به رامسر رفتیم که لذتش قابل وصف نیست...

  

با همسرم یک سفر به رامسر رفتیم که لذتش قابل وصف نیست...

با همسرم یک سفر به رامسر رفتیم که لذتش قابل وصف نیست...

 

خیلیها ممکنه در عمق وجودشون آرزو کنند که ای کاش این ثروت افسانه ای مال
اونها بود یا یک حس ناخوشایندی داشته باشند که این حق ما و از جیب ما بود.

ولی من از این جهت ابدا" احساس ناراحتی نمیکنم. حقیقتا" دوست ندارم چنین ثروتی داشته باشم. چون فکر میکنم این ثروت مجازیه.

مثلا" یک سری رقم در حساب بانکیه که روبروی اسم یک نفر نوشته شده. فرض کنیم شخصی این رقم رو توی حساب بانکیش داره. بالاخره باید خرجش کنه که حس کنه ثروتمنده.

اگه ثروتی وجود داشته باشه و خرج نشه که هزار تومان با سه هزار میلیارد تومان فرقی نداره. حالا چه جوری باید خرج کنه؟

مثلا" کلکسیونی از آخرین مدل لوکسترین اتومبیلهای دنیا، زیباترین و مجهزترین خانه در یک جزیره شخصی در بهترین نقطه دنیا، هواپیمای اختصاصی، معاشرت با افراد مهم و سرشناس، گرانترین و لوکسترین جواهرات برای همسر و فرزندان، مسافرت به زیباترین نقاط دنیا و ...

این شخص ثروتمند همه این ثروت رو در موارد بالا و موارد مشابه دیگه خرج میکنه تا بتونه در زندگیش سرپناهی امن، آرامش درونی، خانواده گرم و صمیمی و خوشحال، دوستان واقعی و صادق، سلامتی جسم و روح برای خود و خانواده اش داشته باشه.

فکر نمیکنم حداکثر نتیجه گرانترین خانه، اتومبیل، مسافرت و... چیزی به غیر از این موارد باشه. پس ثروت حقیقی همین چیزهاست. نه اون سه هزار میلیارد تومن زیرا نهایتا سه هزار میلیارد تومان مجازی داده میشه تا این ثروت حقیقی بدست بیاد.

من حقوق زیادی ندارم اما به ثروتمند بودنم یقین دارم. احتمالا" یکی از ثروتمندترین انسانهای دنیا هستم. چون یک خانه کوچک 80 متری تو یکی از شهرستانها دارم که بسیار امن و پر از آرامشه.

حیاط خونه من یک باغچه قشنگ با درخت یاس و گلهای شاداب داره که هر روز صبح قبل از رفتن به محل کارم من رو شاداب میکنه.

یک همسر بسیار مهربان دارم که با هیچ ثروتی تو دنیا عوضش نمیکنم. (جهت اطلاع یکساله که ازدواج کردیم و مهریش دوازده سکه طلاست.)

یک اتومبیل ارزان ولی نو دارم (اسمشو نمیگم تبلیغات نشه) که اگه با احتیاط رانندگی کنم و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارم، همون راحتی و آرامش اتومبیلهای گرانقیمت رو داره. پدر و مادری مهربان دارم که دوستانی واقعی و صادق هستند.

تا چند ماه دیگه یک هدیه کوچولو بسیار ارزشمند (یک دختر کوچولوی خوشگل) از خدا دریافت میکنیم. خودم و همسرم دارای سلامتی روح و جسم هستیم و به خاطر آن شکرگزار خداییم. چند وقت پیش با همسرم یک سفر به رامسر رفتیم که لذتش قابل وصف نیست.

و موارد دیگه ای که اگه بگم خواننده این متن خسته میشه. در نهایت یک خدا دارم که ثابت کرده در همه حال پشتیبان منه و در مشکلات تنهام نمیگذاره که این مورد آخری به من آرامش بسیار عمیقی میده.

فقط یک چیز در مورد این سه هزار میلیارد تومان مجازی و موارد مشابه من رو ناراحت میکنه. اونم مردمی هستند که در بسیاری از نقاط دنیا و حتی کشور خودمون در اثر فقر و گرسنگی میمیرند ولی من توان کمک به اونها رو ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد