رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر آماده برگزاری توربین المللی دوچرخه سواری است

رامسر آماده برگزاری توربین المللی دوچرخه سواری است
غرب مازندران آماده برگزاری توربین المللی دوچرخه سواری است نوشهر- رییس تربیت بدنی چالوس گفت : زمینه برای برگزاری هرچه مطلوب تر هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران در شهرستان های غرب این استان فراهم شده است.

'نورالدین حسینی ' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود :اکنون پیگیری و هماهنگی های لازم برای تهیه امکانات اقامتی ، پذیرایی و برقراری امنیت همه جانبه در مسیرهای تردد دوچرخه سواران در این مناطق به عمل آمده و از این حیث مشکل خاصی وجود ندارد.
هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران جام سرداران و10 هزار شهید استان از پنجم مهر ماه آینده آغاز می شود و به مدت پنج روزادامه خواهد داشت.
وی شمار تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات را 15 تیم اعلام کرد و گفت : ازاین شمار هفت تیم خارجی و بقیه داخلی هستند.
رییس تربیت بدنی چالوس با اشاره به اینکه تیم هایی از الجزایر، تایلند، ازبکستان، ارمنستان، ترکمنستان، مالزی و ترکیه دراین دوره از مسابقات حضور دارند ، افزود : این دوره از مسابقات در پنج مرحله و به مسافت 452 کیلومتر برگزار می شود.
وی ادامه داد : مرحله اول این دوره ازمسابقات در مسیر چالوس به عباس آباد و نمک آبرود و برعکس به مسافت 72 کیلومتر، مرحله دوم به مسافت 92کیلومتر درمسیر جنگلی چالوس به جواهرده رامسر و مرحله سوم نیز به مسافت 105 کیلومتر و 500 متر در مسیر سلمانشهر تا محمودآباد برگزار می شود.
رییس تربیت بدنی چالوس گفت : مرحله چهارم مسابقات نیز به ترتیب به مسافت 91کیلومتر از رامسر به کلاردشت و مرحله پنجم و پایانی هم به مسافت 92کیلومتر ازچالوس به تنکابن برگزارخواهد شد.
وی افزود : ' مارتین بروان ' هلندی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران حضوردارد.
او ادامه داد : در مجموع برای این مسابقات 30 هزار دلار جایزه نقدی درنظرگرفته شده که به نفرات برتردرهرمرحله اهدا می شود.
624/1654/506
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30572568
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد