رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تله کابین رامسر حاصل سرمایه گذاری بانک ملی

 

تله کابین رامسر، حاصل سرمایه گذاری بانک ملی

کریمی خبر داد:
آمادگی 170 شعبه بانک ملی مازندران برای ثبت نام عمره مفرده
ساری - خبرگزاری مهر: سرپرست مدیریت امور شعب بانک ملی مازندران گفت: 170 شعبه بانک ملی استان، آماده ثبت نام از مشتاقان زیارت به حرم امن الهی عمره مفرده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، برات کریمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی مازندران در ساری افزود: ثبت نام و نام نویسی از مشتاقان زیارت به مکه مکرمه و مدینه منوره، از ساعت هشت صبح پنج شنبه 24 شهریور ماه به مدت یکماه آغاز می شود.

وی اظهار داشت: تمامی شعبات بانکی ملی مازندران در تاریخ ثبت نامی از ساعت هشت صبح تا 10 شب، آماده ثبت نام از مشتاقان زیارت به خانه خدا هستند.

سرپرست مدیریت امور شعب بانک ملی مازندران با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان عمره مفرده بدون دریافت کارمزد و هزینه های جانبی صورت می گیرد، تصریح کرد: باجه های ویژه ای برای تسهیل و روان سازی ثبت نام زائران در شعبات استان در نظر گرفته شده است.

کریمی با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان سفر به عمره مفرده به صورت حضوری و اینترنتی انجام خواهد شد، یادآور شد: کارکنان بانک ملی مازندران، خدمت به زائران و مشتاقان خانه خدا را یک افتخاری مقدس و رسالتی معنوی برای خود قلمداد می کنند.

وی در ادامه با تشریح اهمیت رسانه ها در ارتباط با مردم و آحاد جامعه، افزود: تلاش بانک ملی مازندران در جهت پیشرفت و توسعه استان، سبب ارتقای سند افتخار و کارآمدی در مازندران شده است.

این مسئول بانک ملی مازندران با بیان اینکه پروژه هایی بزرگ ملی و استانی توسط این بانک در استان اجرایی و یا در حال انجام شدن است، اظهار داشت: پروژه سد شهید رجایی ساری، سیمان نکا، صنایع چوب و کاغذ مازندران، تله کابین رامسر، هتل الماس قو سلمانشهر و بسیاری از پروژه های شهری و فرهنگی استان با استفاده از تسهیلات بانک ملی مازندران در سالهای گذشته محقق شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد