رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همه بدمینتون بازان در رامسر

  

همه بدمینتون بازان در رامسر

پنجه باشی به مهر خبر داد:
بدمینتون بازان قم آماده موفقیت در پیکارهای قهرمانی کشور هستند
قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم نوجوانان قم با داشتن آمادگی لازم و برخورداری از نفرات آماده مدعی کسب عنوان قهرمانی بدمینتون کشور است.

علی پنجه‌باشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بعد از ماه مبارک رمضان، بدمینتون قم روزها و هفته‌های پرکاری را پشت سر می‌گذارد و خوشبختانه تنور این رشته ورزشی در هر دو بخش مردان و بانوان داغ تر از گذشته است.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت های قهرمانی و انتخابی استان، اعزام به پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف هر دو بخش دختران و پسران و همچنین تدارک تیم های بدمینتون بانوان و مردان قم برای حضور در فصل جدید لیگ های بدمینتون کشور از جمله مهمترین اتفاقات در این رشته ورزشی در یک ماه اخیر محسوب می شوند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعلام تیم بدمینتون رده سنی نوجوانان قم به رقابت های قهرمانی کشور خبر داد و بیان داشت: مسابقات بدمینتون رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور در بخش پسران روزهای پایانی شهریورماه برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: بدمینتون بازان قم از مدت ها قبل زیر نظر مربیانشان، خود را برای شرکت در این دوره از مسابقات که از بیست و پنجم تا سی ام شهریورماه به میزبانی هیئت بدمینتون استان سمنان برگزار می‌شود، آماده کرده‌اند.

پنجه باشی با اشاره به موفقیت های این رشته ورزشی در قم، تصریح کرد: آنچه که امروز بدمینتون قم از آن برخوردار است، حاصل تلاش و کوششی است که مجموعه هیئت در چند سال اخیر از طریق سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده است.

وی ادامه داد: هم در بخش آقایان و هم در قسمت بانوان وقت و سرمایه‌ بسیاری هزینه کرده‌ایم تا بتوانیم نسل جدید بدمینتون قم را از رده‌های سنی پایه شناسایی کرده و با پرورش آن‌ها، این رشته ورزشی را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: این مهم در مسابقات بدمینتون دانش آموزان قهرمانی کشور به خوبی نمود پیدا کرد و به خوبی نشان دادیم که حاصل صبر و تحمل و توجه به استعدادهای رده‌های سنی پایه می‌تواند موجب سربلندی ورزش استان شود.

وی با اشاره به موفقیت تیم مقطع ابتدایی قم در رقابت‌های قهرمانی دانش آموزان کشور، افزود: در مقطع ابتدایی این دوره از رقابت‌های بدمینتون قهرمانی المپیاد ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور بدمینتون بازان ۱۸ استان حضور داشتند.

پنجه باشی در ادامه با اشاره نتایج به دست آمده در رقابت‌های مقطع تحصیلی ابتدایی، افزود: این رقابت‌ها با شرکت دانش آموزان پسر سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر همچنان با برگزاری مسابقات مقاطع راهنمایی و دبیرستان ادامه دارد اما در مقطع ابتدایی با قهرمانی تیم قم به پایان رسید.

وی یاد آور شد: در پایان پیکارهای مقطع ابتدایی بدمینتون دانش آموزان پسر سراسر کشور در رامسر، تیم دانش آموزان قم با کسب برتری برابر تمام رقبا موفق به کسب مقام قهرمانی شد و بعد از این تیم، استان‌های فارس و مرکزی عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: اوج موفقیت بدمینتون بازان آینده دار قمی این بود که بعد از قهرمانی در بخش تیمی این دوره از مسابقات بدمینتون دانش آموزان پسر کشور، توانستند در بخش انفرادی نیز عناوین خوبی را در مصاف با سایر استان‌ها از آن خود کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد