رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

توزیع 600 سبد کالای ماه رمضان در رامسر

 

توزیع 600 سبد کالای ماه رمضان در رامسر

رئیس کمیته امداد رامسر خبر داد:
توزیع 600 سبد کالای ماه رمضان در رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) رامسر از توزیع بیش از 600 سبد کالا در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

 

علی اکبر سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان افزود: در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) با توجه به ظرفیت‌های این ماه پر فضیلت دو چندان می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی خیرین و نیکوکاران و حس نوع‌دوستی مردم در کمک به همنوع و مساعدت به ایتام و نیازمندان، کمیته امداد امام خمینی(ره) این آمادگی را دارد که کمک‌های مردمی را به موقع به دست نیازمندان جامعه برساند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) رامسر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر تهیه و توزیع سبد کالا و جیره خشک برای بیش از 600 خانوار زیر پوشش و ایتام، تا قبل از 22 ماه مبارک به مدت 10 شب به همراه مسئولان و خیرین از 20 خانواده تحت حمایت و ایتام نیز بازدید داشتیم و همچنین در کنار فراخوان طرح اکرام ایتام از 15 تا 21 ماه رمضان ثبت نام از حامیان طرح اکرام، محسنین، طرح شفا برای بیماران صعب العلاج و طرح کوثر برای نوعروسان را نیز در دست انجام داریم.
سیدی ادامه داد: طرح همیاران مولا نیز با توزیع 1500 گونی در بین اقشار مختلف جامعه اجرا شد و  پایگاه‌های ما برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از ابتدای ماه مبارک رمضان در سطح شهر دایر شدند.
 وی در ادامه اذعان داشت: کمیته امداد شهرستان رامسر یک‌هزار و 647 خانوار به تعداد 2 هزار و 895  نفر متشکل از طرح شهید رجایی، مددجویان عادی، سرباز، زندانی و ایتام را تحت حمایت خود دارد که در طول سال 89 در قالب مستمری نقدی و جنسی بیش از 7 میلیارد و 296 میلیون و 500هزار ریال کمک‌های پرداختی این نهاد به آنان بوده است.
سیدی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کمک‌ها تغذیه کودکان زیر شش سال به تعداد 100 نفر، پرداخت هزینه تحصیلی به 154 دانش آموز و 255 دانشجو، پرداخت هزینه درمانی، پرداخت هزینه‌های عمرانی، تعمیرات و حتی وام‌های خوداشتغالی و بیمه تامین اجتماعی را داشته‌ایم.
وی با اشاره به سایر عملکردهای این اداره بیان داشت: توزیع بن کارت بین یک‌هزار و 353 نفر از مددجویان و اقشار آسیب پذیر، مساعدت نقدی برای ایتام به تعداد 138 نفر، پرداخت از وجوهات امانی به مبلغ بیش از 578 میلیون ریال، اطعام 580 خانوار تحت حمایت در ماه مبارک رمضان، پرداخت جهیزیه برای 72 نفر و همچنین آموزش اشتغال از دیگر عملکردهای کمیته امداد این شهرستان بوده است.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد