رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خبرنگاری در رامسر سخت تر است

 

فرماندار رامسر:
خبرنگاری در شهرهای کوچک سخت‌تر است
فرماندار رامسر:
خبرنگاری در شهرهای کوچک سخت‌تر است

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: خبرنگاری در شهرستان‌های کوچک به مراتب سخت‌تر است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان رامسر شب گذشته به پاس زحمات آنان با حضور فرماندار، معاون فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر رامسر، رئیس شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر برگزار شد.
در این مراسم فرماندار رامسر با تبریک به مناسبت روز خبرنگار طی سخنانی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: امروزه مقوله خبر و اطلاع‌رسانی مفهوم وسیعی پیدا کرده و نقش بسزایی را در افکار عمومی داشته و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود.
محمد صالح رضاخانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در عصر انفجار اطلاعات قرار داریم، خبرنگاران باید زمینه‌هایی را فراهم کنند تا با دانش کافی و بروز در این عرصه ورود کرده و رسالت خطیر خود ا انجام دهند.
رضاخانی اضافه کرد: خبرنگاری در شهرستان‌های کوچک به مراتب سخت‌تر است زیرا خبرنگاران شهرستان‌ها، سرویس خبری ثابتی نداشته و در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و ... فعال بوده و این امر هم رسالت آنان را سنگین‌تر کرده و هم کار آنان را سخت‌تر می‌کند.
فرماندار رامسر تصریح کرد: اهالی رسانه باید تمامی ابعاد موجود در جامعه را رصد کرده و از مسایل روز جامعه نظیر معضل طلاق، اعتیاد و .. غفلت نکرده و به آن بپردازند.
وی در ادامه گفت: شهرستان رامسر به‌دلیل اینکه در منتهی الیه استان مازندران قرار گرفته و از ظرفیت بالایی در بخش‌های گردشگری و نیروی انسانی برخوردار است خبرنگاران باید مسایل شهرستان را به خوبی دیده و سپس با قلم خود نسبت به انعکاس آن برای توسعه شهرستان بکوشند.
رضاخانی افزود: خبرنگاران باید آستانه صبر و تحمل خود را در برخی مسایل بالا برده و در واقع شاه کلید شغل خبرنگاری همان صبر و تحمل بوده و منصفانه و صادقانه خدمات دولت به ویژه دولت نهم و دهم را انعکاس دهند.
بخشدار رامسر نیز با تبریک روز خبرنگار، آنان را طلایه‌داران عرصه حق و حقیقت دانست و گفت: ارزش قلم تا حدی است که در احادیث آن را از خون شهدا برتر دانسته و این دلیل، اهمیت کار آنان را معلوم و وظیفه آنها را سنگین‌تر می‌کند.
ابراهیم شیرود افزود: انتظار ما مسئولان از خبرنگاران واقع‌گرایی در ارائه مطالب بوده و وفاق جامعه، انسجام اجتماعی و امید به آینده را در نوشته‌هایشان مد نظر قرار دهند.
بخشدار رامسر بر لزوم پوشش اخبار روستاها و بیان نارسایی‌های موجود در روستاها توسط خبرنگاران تاکید کرد و گفت: دهیاران و اعضای شورای اسلامی باید در سال حداقل یکبار با رسانه همراه شده و کارهای انجام شده، برنامه‌های آتی و نارسایی‌ها را از طریق رسانه به گوش مسئولان برسانند تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر روستاها نیز باشیم.
رئیس شورای اسلامی رامسر نیز طی سخنان کوتاهی به روند رو به رشد شهرستان اشاره کرد و گفت: این توسعه و رشد شهرستان نیاز به همکاری در همه حوزه ‌ا دارد و یکی از آن حوزه‌های مهم، عرصه رسانه و خبرنگاری است.
محمدطاهر چاوش ثانی افزود: با بهره‌برداری شدن پروژه‌های در حال انجام در سطح منطقه، چهره شهرستان عوض می‌شود و این امر مستلزم اطلاع ‌سانی و تحلیل درست توسط خبرنگاران است تا به‌واسطه آن رفاه اجتماعی صورت پذیرد.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد