رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر بجای تهران!

 

رامسر بجای تهران!

در پی هشدار کارشناسان نسبت به شیوع مشمشه در باغ وحش ارم؛
ابطحی: برنامه‌ای برای بازدید دانش‌آموزان از باغ وحش تهران نداریم

خبرگزاری فارس: سرگروه سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هیچ برنامه‌ای برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزان در باغ وحش تهران نداریم.


محبوبه ابطحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در رابطه با برنامه‌های احتمالی اردوهای دانش‌آموزی شهر تهران برای بازدید از باغ وحش تهران با توجه به شیوع بیماری «مشمشه» اظهار داشت: در حوزه آموزش و پرورش شهر تهران اردویی را برای بازدید از باغ وحش هماهنگ نمی‌کنیم چراکه اردوهای ما عمدتاً مربوط به رامسر یا کانون‌های فرهنگی و تفریحی آموزش و پرورش شهر تهران است.

وی ادامه داد: بنابراین هیچ برنامه‌ای برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزان در باغ وحش تهران نداریم و اگر برنامه‌ای باشد از طریق خانواده‌ها دنبال می‌شود و به آموزش و پرورش مربوط نمی‌شود.

سرگروه سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: در رابطه با خانواده‌های دانش‌آموزان نیز وزارت بهداشت باید هشدارهای لازم را نسبت به تهدیدات این بیماری‌ها ارائه دهد.

به گزارش توانا، رضا کاشی کارشناس حیات‌ وحش 22 تیرماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار جامعه فارس نسبت به وجود بیماری مشمشه در باغ ‌وحش ارم تهران هشدار داد و گفت: اگر کودکان به بیماری مسری "مشمشه " مبتلا شوند حتماً می‌میرند؛ همچنین با ادامه یافتن شیوع این بیماری در باغ وحش ارم، روز گذشته مدیر این مجموعه تغییر کرد.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد