رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قهرمانان فوتسال، هندبال، شنا، بدمینتون و دوومیدانی در رامسر

 

قهرمانان فوتسال، هندبال، شنا، بدمینتون و دوومیدانی در رامسر مشخص شدند

المپیاد دانش آموزان کشور/
قهرمانان فوتسال، هندبال، شنا، بدمینتون و دوومیدانی مشخص شدند
قهرمانان رشته های مختلف المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور مشخص و معرفی شدند.

تهران قهرمان بدمینتون دختران شدبه گزارش خبرگزاری مهر، تیم بدمینتون دختران تهران در مسابقات المپیاد ورزشی دانش آموزان با شکست همه حریفان خود به عنوان قهرمانی این المپیاد دست پیدا کرد. این مسابقات به میزبانی استان کرمان و با شرکت 14 تیم از استان های مختلف کشور برگزار شد که پس از تیم تهران، تیم های فارس و اصفهان عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کردستان قهرمان بدمینتون پسران شددر مسابقات بدمینتون دانش آموزان پسر دوره متوسطه که به میزبانی رامسر و با حضور 22 تیم برگزار شد تیم کردستان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. در رقابتهای دوبل نیز تیم کردستان با ترکیب مهران شهبازی و کسری جعفری نایب قهرمان شد.

پسران تهران قهرمان دوومیدانی شدنددر رقابتهای دوومیدانی بیست و نهمین دوره المپیاد دانش آموزان تیم‌های تهران و خراسان رضوی مشترکا به مقام اول دست پیدا کردند و استان اصفهان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. در این مسابقات تیم استان سیستان و بلوچستان کاپ اخلاق را به خود اختصاص داد.

اردبیل قهرمان فوتسال شدرقابتهای فوتسال دانش آموزان کشور با شرکت 24 تیم و انجام 56 در خرام آباد برگزار شد تیم فوتسال دانش آموزان اردبیل عنوان قهرمان را به خود اختصاص داد. در این دوره از رقابتها تیم های قزوین شهرستان های تهران، گیلان، فارس و خوزستان عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

اصفهان قهرمان هندبال شدرقابتهای هندبال المپیاد دانش آموزان کشور با حضور 23 تیم در خرم آباد برگزار شد که در پایان تیم اصفهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم هندبال قم نیز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم لرستان نیز کاپ اخلاق را به خود اختصاص داد.

پسران راهنمایی تهران از آب طلا گرفتنددر مسابقات شنا مقطع راهنمایی دانش آموزان پسر کشور تیم تهران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم فارس دوم شد و قزوین نیز عنوان سوم را به خود اختصاص داد. تیم های اصفهان و البرز نیز چهارم و پنجم شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد