رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آیا قصد دارید اردویی را در رامسر برگزار کنید؟

 

آیا قصد دارید اردویی را در رامسر برگزار کنید؟

جدایی نوروزی به خاطر مسائل مالی نبوده است
پورحیدری: مذاکرات با ولیدعلی، هوار و زندی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مذاکرات با ولیدعلی، هوار و زندی ادامه دارد تا در نهایت به نتیجه برسیم.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، منصور پورحیدری در خصوص شرایط استقلال صحبت های زیر را انجام داد:

*حضور هنکه که یکی از مربیان پرسابقه فوتبال آلمان است را چطور می‌بینید؟
این خواسته مظلومی بود که یک مربی خوب تمرین‌دهنده به کادر تیم اضافه شود. پرویزخان برنامه دو، سه نفر از مربیان را دیده بود و در نهایت با تلاش فتح‌الله‌زاده، هنکه از دو روز پیش رسما به ما اضافه شد و بعد از بازی تدارکاتی با نفتون هم کار با تیم را در تمرینات آغاز خواهد کرد.

*بازی تدارکاتی با نفتون را چطور ارزیابی می‌کنید؟
با توجه به اینکه تیم زیر فشار بدنسازی بود ترجیح دادیم تا بازی اولمان سنگین نباشد و به همین دلیل این بازی سبک را در دستور کار تیم قرار دادیم.

*شرایط این روزهای تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
همه بچه‌ها خیلی خوب تمرین می‌کنند و حداکثر تلاش‌شان را انجام می‌دهند. تنها اشکال ما ناقص بودن تیم است که چاره‌اش ملی‌پوشان‌مان است. فکر می‌کنم با این وضعیت، مظلومی تا قبل از شروع لیگ ملی‌پوشان را نخواهد داشت و باید در جریان بازی‌های لیگ آنها را به هماهنگی با تیم برساند. این هم یکی از دشواری‌های مربیگری در فوتبال ایران است.

*تیم ملی در اولین دیدار دوستانه با ماداگاسکار به پیروزی خیلی ضعیفی رسید که با استقبال هواداران روبه‌رو نشد.
تیم ملی یک اردوی اروپایی داشت و فشار زیادی را هم متحمل شده بود که ادامه آن در تهران دنبال شد. به نظرم این تیم هنوز شادابی لازم را به دست نیاورده است و برای بازی با مالدیو خود را آماده می‌کند. هنوز زود است تا در مورد این تیم صحبت کنیم و فکر می‌کنم زمان لازم است تا تاثیرات حضور کی‌روش در تیم ملی را ببینیم.

*یکی از قدیمی‌ترین نیمکت‌نشینان استقلال یعنی دکتر نوروزی هم از جمع آبی‌پوشان جدا شد. در مورد جدایی نوروزی صحبت می‌کنید؟
تصمیم‌گیری در این باره از پارسال یک ضرورت بود چرا که ایشان درگیر تدریس و دانشگاه بودند و در طی فصل قبل چند بار عنوان کردند که بگذارید به کارهایم رسیدگی کنم و بعد در مورد آینده تصمیم می‌گیریم. او به کارش و درسی که خوانده خیلی اهمیت می‌دهد. دکتر نوروزی تزی هم پیش‌رو دارد و با این شرایط صلاح دید از جمع ما جدا شود.

*برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند او به دلیل مشکلات مالی از استقلال جدا شده.
نه این چنین نبود. مشکلات مالی برای همه است و من می‌دانم که نوروزی به خاطر مسائل مالی از استقلال جدا نشد. دلیل اصلی همان بود که گفتم.

*وضعیت هوار، ولید علی و زندی به کجا رسید؟
تا پایان نقل و انتقالات فرصت داریم و به زودی سایر بازیکنان مد نظر را جذب خواهیم کرد. ما مذاکرات‌مان را دنبال می‌کنیم تا در نهایت به نتیجه برسیم.

*آیا قصد دارید اردویی را در رامسر برگزار کنید؟ نه فکر نمی‌کنم چرا که با شرایط ما جور نمی‌شود. با توجه به اینکه ملی‌پوشان را نخواهیم داشت فکر می‌کنم در همین تهران یک اردویی دیگر بگذاریم.

*آقای روشن هم به کمیته فنی استقلال اضافه شد.
من اطلاعی در این زمینه ندارم اما خیلی خوشحال می‌شوم که بچه‌های قدیمی در خانه‌شان دور هم جمع می‌شوند. روشن یکی از بزرگان استقلال بوده و هست و از خانواده استقلال است. فتح‌الله‌زاده هم به زودی این موضوع را ابلاغ می‌کند.
انتهای پیام/م

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد