رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بازدید مستمر از طرح‌های سالمسازی دریای رامسر

 

بازدید مستمر از طرح‌های سالمسازی دریای رامسر
سخنگوی ستاد طرح سالم‌سازی دریای نور خبر داد:
بازدید مستمر از طرح‌های سالمسازی دریای مازندران

خبرگزاری فارس: سخنگوی طرح سالم‌سازی دریای نور از بازدید دبیر ستاد طرح سالم‌سازی دریا از طرح‌های سالم‌سازی دریای مازندران خبر داد.


ولی حسین‌زاده عمران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نور اظهار داشت: با توجه به فعالیت رسمی ستاد طرح سالم‌سازی دریای استان، فرمانداران شهرستان‌های استان به‌طور نوبه‌ای به‌عنوان دبیران ستاد تعیین شدند و باید با حضور در ستاد گزارش اقدامات خود را در پایان ماموریت به دبیرخانه ارائه کنند.
وی افزود: براساس ابلاغ معاون سیاسی امنیتی استاندار به منظور نظارت و استفاده از تجربیات فرمانداران استان در چگونگی اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا و رصد محاسن و معایب و رفع نواقص طرح‌ها از 21 خرداد ماه جاری فرمانداران شهرهای ساحلی به‌صورت نوبه‌ای به‌عنوان دبیر ستاد تسهیلات سفر استان محسوب و فعال هستند.
سخنگوی ستاد طرح سالم‌سازی دریای نور با اشاره به اینکه دبیرخانه ستاد در محل اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مستقر است و دبیران باید در محل دبیرخانه حضور یابند از ابتکار فرماندار نور به‌عنوان دبیر ستاد در روز 30 خرداد خبر داد.
وی گفت: فرماندار نور با هماهنگی به‌عمل آمده قصد دارد ماموریت خود در این سمت را با بازدید از طرح‌های سالم‌سازی شهرستان‌های غرب استان و شهرستان بابلسر انجام و گزارش خود را از این بازدیدها به ستاد ارائه کنند.
سخنگوی ستاد طرح سالم‌سازی دریای نور خاطرنشان کرد: این بازدید از ساعت هشت صبح فردا 30 خرداد از شهرستان رامسر آغاز میشود و در شهرستان بابلسر پایان مییابد.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد