رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پروژه گازرسانی به 10 روستای شهرستان رامسر کلنگ زنی شد

پروژه گازرسانی به 10 روستای شهرستان رامسر کلنگ زنی شد

کلنگ گازرسانی به 10 روستای دهستان چهل شهیدان رامسر با حضور استاندار مازندران به زمین زده شد.

به گزارش موج به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه با بیان اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به 6 شهر و 243 روستای این استان در دست اقدام است، افزود: 38 شهر و یکهزار و 277 روستای مازندران در حال حاضر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
محسن عرب مقصودی با اشاره به گازرسانی به 77 جایگاه CNGدر استان مازندران، خاطرنشان کرد: هم اکنون 441 واحد صنعتی در این استان نیز تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.
عرب مقصودی در ادامه اظهار داشت: تاکنون 357 هزار متر لوله گذاری در شهرستان رامسر انجام و 15 هزار و 241 علمک روی شبکه گازدار نصب شده است.
وی با بیان اینکه 23 هزار و 450 مشترک در شهرستان رامسر تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند، ادامه داد: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و 58 درصد خانوار روستایی شهرستان رامسر از نعمت گاز برخوردار هستند.
عرب مقصودی با اشاره به اعتبار 21 میلیارد ریالی برای گازرسانی به 10 روستای شهرستان رامسر، حجم لوله گذاری در 10 روستای مذکور را 45 هزار متر عنوان کرد و گفت: با گازرسانی به این 10 روستا، یکهزار و 500 خانوار منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
نظرات 2 + ارسال نظر
mamoti چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:08

azizam eshtebah nakonid in baraye shoroe yek doozdi dar onjast baraye hamin esme roosta gofte nemishe ta hich ki javabgoo nabashe va har chi mitoonan sare in proje bedozdan.az khoda betarsid

همشهری دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:55

کدوم روستاها؟؟؟
نشون میدید که الفبای خبر رسانی رو هم بلد نیستید...
لطفا توضیح بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد